درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

کولر گازی سامسونگ و خواب راحت و عمیق

مدلهای مختلف کولر گازی سامسونگ مجهز به سیستم حالت خواب عمیق هستند؛ این ویژگی علاوه بر کاهش صدای کولر دمای هوای محیط را برای خواب و استراحت مناسب تر می کند.


امروزه کولرهای گازی از فناوریهای بسیار پیشرفته ای برخوردار هستند به گونه ای که استفاده از آنها را بسیار راحت و به صرفه کرده است. به عنوان مثال برخی برندهای کولر گازی از جمله کولر گازی سامسونگ دارای ویژگی اتصال به گوشی موبایل هستند که کمک می کند کاربران به راحتی کولرهای گازی خود را از راه دور کنترل کنند.


ویژگی کاربردی دیگری که در کولرهای گازی سامسونگ دیده می شود، حالت خواب عمیق است.

کولر گازی سامسونگ


حالت خواب عمیق در کولر گازی سامسونگ


امکان جالبی که در برخی از مدلهای کولرهای گازی سامسونگ تعبیه شده، حالت خواب عمیق است. کاربران کولرهای گازی می توانند در زمان خواب و استراحت کلید حالت خواب عمیق بر روی ریموت کنترل دستگاه را روشن کرده و از هوای مطبوع اتاق در حین خواب لذت ببرند.


با روشن شدن این سیستم ضمن کاهش مصرف برق دستگاه، دمای هوا به گونه ای تنظیم می شود که افراد حاضر در اتاق حین خواب و استراحت احساس راحتی بیشتری داشته باشند.


همانطور که می دانید دمای بدن در زمان خواب و استراحت با کاهش فعالیت بدنی و کاهش سوخت و ساز کاهش می یابد. از این روی افراد حین خواب نیاز دارند دمای محیط متناسب با دمای بدن آنها تنظیم شود. از این روی ممکن است کولر گازی در فصل گرما و سرما بیش از حد محیط را سرد یا گرم کند. حال اگر سیستم حالت خواب را روشن کنید دمای هوا متناسب دمای بدن انسان تنظیم می شود.


هنگامی که سیستم حالت خواب عمیق در کولر گازی فعال باشد، کولر گازی دمای اتاق را هر نیم ساعت یک بار یک تا دو درجه ی سانتیگراد افزایش می دهد به طوری که صبح زمانی که از خواب بیدار شدید دمای اتاق نسبت به شب گذشته 2 درجه افزایش دما یافته است.


به عبارتی اگر شب پیش از خواب دمای اتاق را روی 18 درجه سانتیگراد تنظیم کرده باشید صبح دمای اتاق روی 20 درجه است که بهترین دما برای خواب آرام و راحت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.