درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

پکیج بوتان پارما با ظاهری ساده در شرکت دماتجهیز

پکیج بوتان یک پکیج نام آشنای ایرانیست که با توجه به شرایط بد اقتصادی این روزها و قیمت پایینتر نسبت به بقیه برندها جز مناسبترین گزینه ها برای انتخاب میباشد.

بوتان با سابقه ترین و خوشنام ترین ها در زمینه تولید محصولات گرمایشی به شمار میرود که هر روز با توجه به نیاز مشتریان خود مدل های جدیدتری را ارائه میدهد.

پکیج دیواری پارما بوتان از جدیدترین مدلهای شرکت بوتان است . این پکیج در ایتالیا طراحی شده و ظاهری ساده دارد که در نگاه اول مورد توجه بسیاری از خریداران را که دنبال سادگی و سهولت در استفاده هستند را به خود جلب می‌کند.

پکیج بوتان

پکیج بوتان مدل پارما با دو دسته تنظیم بر روی خود طراحی شده است. یکی آب گرم مورد نیاز برای مصرف و آب گرم مورد نیاز برای گرمایش خانه که میتوان آنرا با شرایط محیط تنظیم کرد.

در پکیج پارما بوتان دمای مدار گرمایش و آب گرم مصرفی به صورت جدا با استفاده از دو مبدل کنترل میشوند تا آب گرم مورد نیاز بصورت مطلوب و بدون سرد شدن برای استفاده راحت مصرف کنندگان فراهم شود. پکیج بوتان مدل پارما از نوع فن دار می باشند. از فن برای رساندن هوای لازم برای احتراق و تخلیه گازهای ناشی از آن از دستگاه استفاده می شود.

پکیج دیواری پارما بوتان علاوه بر ظاهری شیک و ساده از تکنولوژیهای روز دنیا مانند سیستم عیب یاب الکترونیکی ،سیستم ضد یخ زدگی ، ضد گریپاژ پمپ ، فناوری تربولاتورو ... بهره میبرد

تمام قطعات مورد استفاده در پارما از معتبرترین شرکت‌های اروپایی که در زمینه تولید قطعات سابقه‌ای و تجربیاتی جهانی دارند تهیه شده و آزمون‌های طول عمر قطعات برای اجزای این مدل مطابق با فرایندهای استاندارد اروپا انجام شده است.

تمامی محصولات بوتان در سایت تخصصی دماتجهیز از گارانتی شرکت اصلی برخوردارند و با مناسبترین قیمت ها و اطلاعات فنی دقیق میتوانید حس خوب خرید بهینه را تجربه کنید.


اگر جز اشخاصی هستید که از پکیج دیواری از جمله پکیج ایران رادیاتور برای تامین گرمایش در منزل یا محل کار خود استفاده می کنند، بدون شک با مشکل سرد و گرم شدن آب روبه رو شده اید.

پکیج های ایران رادیاتور یکی از محبوب ترین برندهای پکیج دیواری است که از کیفیت و راندمان بسیار بالایی برخوردار می باشند. اما این پکیج ها نیز مانند سایر لوازم و تجهیزات خانگی ممکن است دچار مشکلاتی شوند که اگر علت آن را بدانید قطعا می توانید آسایش بیشتری را تجربه کنید.

اما یکی از اصلی ترین مشکل هایی که هر برند پکیج دیواری از جمله پکیج ایران رادیاتور ممکن است با آن مواجه شود، سرد و گرم شدن آب در طول استفاده از آب گرم می باشد.

سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور

سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور

علت سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور


اگر حین استفاده از آب گرم در حمام یا حین شست و شوی ظروف که نیاز است آب گرم مدت زمان بیشتری باز باشد، احساس کردید که آب سرد و دوباره گرم می شود و نوسانات غیر عادی دارد، نشان می دهد که پکیج شما با مشکلی روبه رو شده است.

برای اولین قدم باید فشار آب ورودی به واحد مورد نظر را بررسی کنید. در صورت نوسان و یا کاهش فشار آب، پکیج درست کار نمی کند و درجه حرارت آب مصرفی دچار نوسان می شود.

اگر فشار آب تنظیم بود، باید به سراغ مبدل ثانویه دستگاه بروید. جرم گرفتگی مبدل ثانویه پکیج های دو مبدله می تواند اصلی ترین علت نوسان درجه حرارت آب مصرفی باشد. آنچه مسلم است برای رفع این مشکل بایستی مبدل را جرم گیری نمایید.

معمولا پس از دوسال از راه اندازی پکیج، مبدل ثانویه دستگاه جرم می گیرد که این موضوع باعث می شود عملکرد پکیج کاهش یابد. بنابراین پس از اینکه اطمینان حاصل کردید مشکل از مدل ثانویه است، با استفاده از مواد جرم گیر اقدام به رفع مشکل نمایید.

همچنین ممکن است فشار آب سردی که وارد پکیج می شود بیش از حد کم باشد. از این روی آب به سرعت جوش آورده و باعث می شود سنسور آب گرم مصرفی فرمان قطع شعله را بدهد و آب مدام سرد و گرم شود.

از موارد نادر دیگر در ایجاد این مشکل می توان به اشکال در فلومتر یا فلوسوئیچ ، خرابی سنسور ابگرم، ایراد در پرشر فن، تنظیم نبودن شعله بلند دستگاه و جرم گرفتن مبدل اولیه اشاره کرد.

در هر صورت پیشنهاد می شود سالی یک بار اقدام به سرویس پکیج ایران رادیاتور خود نمایید تا در طول سال کمتر با مشکلاتی نظیر سرد و گرم شدن آب مواجه شوید.

کولر گازی گری ؛آشنایی با بزرگترین شرکت تولیدی کولر گازی

کولر گازی گری یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای کولر گازی در ایران است که از نظر کیفیت در رده برندهایی نظیر اجنرال و هایسنس قرار دارد.

از لحاظ قیمت کولر گازی هم باید گفت قیمت این محصولات ارزان تر از قیمت کولر گازی اجنرال و گران تر از کولر گازی هایسنس می باشد که دانستن این نکته می تواند در انتخاب و خرید اسپلیت شما را یاری کند.


درباره شرکت تولیدی کولر گازی گری


از مقایسه قیمت و کیفیت اسپلیت گری که بگذریم، اطلاعات بیشتر درخصوص برند گری می تواند به شما اطمینان بیشتری در انتخاب کولرهای گازی گری بدهد.

لازم است بدانید شرکت گری یکی از تولید کنندگان مطرح سیستم های تهویه مطبوع نظیر کولر گازی ، چیلر، فن کویل و هواساز می باشد که اصالتی چینی دارد.

شرکت گری کولر گازی گری
شرکت گری کولر گازی گری


گری یک شرکت چند ملیتی تولید انواع لوازم خانگی است که مقر اصلی آن در کشور چین می باشد. این شرکت بزرگ در سال 1991 در شهر جوهای در جنوب کشور چین تاسیس گردید و امروزه پس از گذشت نزدیک به سه دهه به یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های تهویه مطبوع در جهان محسوب می شود.

این شرکت قادر است با بهره گیری از آخرین فناوری های روز دنیا و به کمک متخصصی در سراسر دنیا سالانه بیش از 27 میلیون دستگاه تهویه مطبوع خانگی و 2 میلیون دستگاه تهویه مطبوع تجاری تولید و به بازارهای جهانی عرضه نماید.

کولر گازی گری


کولر گازی یکی از اصلی ترین تولیدات این شرکت بزرگ تهویه مطبوع می باشد که امروزه به بازار خوبی در ایران و جهان دست یافته است. اگر به دنبال یک کولر گازی با کیفیت با رده قیمتی متوسط هستید بدون شک اسپلیت های گری بهترین انتخاب هستند.

کولر گازی گری

کولر گازی گری

این محصولات که از استانداردهای جهانی و کیفیت عالی برخوردار هستند در انواع مختلف کولر گازی دیواری ، ایستاده، پنجره ای و پرتابل طراحی و تولید می گردند.

همچنین در میان تولیدات شرکت گری، کولر گازی اینورتر از جمله مهمترین محصولات می باشد که به دلیل مصرف برق کم در میان مصرف کنندگان طرفداران زیادی دارد.

این محصولات با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش و فقط سرمایش از نظر ظرفیت که اصلی ترین معیار انتخاب یک کولر گازی محسوب می شود، دارای طیف گسترده ای هستند. کولرهای گازی گری در ظرفیت های 9 الی 60 هزار بی تی یو بر ساعت قابل استفاده در واحدهای تجاری و مسکونی با متراژ مختلف می باشند.

اگر به داشتن کولر گازی گری علاقه مند شدید در سایت دماتجهیز می توانید با انواع مدل ها بیشتر آشنا شده و کولر گازی خود را هوشمندانه خریداری نمایید.

پکیج ایران رادیاتور ؛مزایای پکیج های گرمایشی

در سال های نه چندان دور استفاده از سیستم موتورخانه مرکزی مرسوم ترین روش برای تامین گرمایش در ساختمانها بوده است. اما امروزه پکیج ها که محبوب ترین آنها پکیج ایران رادیاتور می باشد روشی ساده تر و کم هزینه تر برای گرمایش خانه ها محسوب می شود.
امروزه با پیشرفت سیستم های سرمایش و گرمایش، پکیج ها توانسته اند با مزایا و ویژگی های بسیاری که دارند حسابی در ساختمان ها جای باز کنند. به عبارتی با آمدن این وسائل کوچک و جمع و جور سیستم موتورخانه مرکزی به فراموشی سپرده شده است.


برای خرید انواع پکیج از جمله پکیج ایران رادیاتور به سایت دماتجهیز مراجعه فرمایید.


پکیج ها که در انواع زمینی و دیواری عرضه می شوند مناسب برای استفاده در واحدهای مسکونی و صنعتی می باشند. 
پکیج های دیواری که در ابعاد آبگرمکن های دیواری تولید می شوند، با داشتن ابعاد و حجم کم و قیمت مناسب به محبوبیت بسیاری در میان مردم دست یافته اند. اما مزایای دیگر پکیج ها به شرح زیر است:

پکیج ایران رادیاتور
پکیج ایران رادیاتور


مزایای پکیج های شوفاژ دیواری


• تامین آب گرم مصرفی ساختمان های مسکونی و واحدهای تجاری و صنعتی
• قابلیت اتصال به رادیاتورهای گرمایشی به منظور تامین گرمایش در محیط زندگی
• صدای کم و راندمان بالا که سبب شده جایگزین خوبی برای آبگرمکن ها گردند.
• دوستدار محیط زیست به دلیل صرفه جویی چشم گیر در مصرف انرژی 
• کاهش هزینه ها به دلیل کم مصرف بودن پکیج ها نسبت به آبگرمکن ها و سیستم های گرمایشی سنتی 
• امنیت بیشتر نسبت به آبگرمکن ها و سیستم های گرمایشی مرسوم نظیر بخاری گازی و شومینه
• کاربردی بودن در طول سال با برخورداری از حالت تابستان و زمستان؛ با فعال بودن حالت تابستان، وسایل گرمایشی مورد استفاده قرار نمی گیرد و این دستگاه تنها برای تامین آبگرم مصرفی واحد ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. اما هنگامی که بخش زمستانی آن فعال باشد، دستگاه ضمن تامین آب گرم به سیستم گرمایشی متصل می گردد و محیط زندگی و کار را گرم می نماید.


با دانستن مزایای پکیج شوفاژ دیواری می توانید برای اطلاع از قیمت پکیج ایران رادیاتور و بوتان که محبوب ترین برند پکیج ها در ایران هستند به سایت دماتجهیز مراجعه نمایید و ضمن مقایسه مدل های مختلف خرید هوشمندانه ای را تجربه نمایید.

فن کویل سقفی توکار و فن کویل کانالی و مقایسه آنها

فن کویل یکی از کاربردی ترین تجهیزات تهویه مطبوع می باشد که اغلب در مکان های عمومی و مجتمع های مسکونی و اداری مورد استفاده قرار می گیرد .
به طور کلی انواع فن کویل در مکان هایی که نیاز است درجه حرارت هر فضا به طور جداگانه کنترل گردد مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین بهره گیری از فنکویل ها از جابه جایی هوا و انتقال آلودگی ها جلوگیری جلوگیری می کند که همین ویژگی استفاده از آنرا در بیمارستان ها بسیار کاربردی می نماید.
فن کوئل همانطور که از نامش پیداست از فن دمنده هوا و کویل به منظور تبادل حرارت تشکیل شده است. فن کوئل ها شامل انواع زمینی و سقفی می شوند که نوع سقفی در دو دسته اصلی سقفی توکار و کانالی قرار می گیرد. بسیاری افراد تفاوت این دو نوع را نمی دانند که در ادامه من این سوال مهم را پاسخ می دهد.

فن کویل سقفی توکار و کانالی چه تفاوت ها و شباهت هایی دارند؟

شباهت اصلی فنکویل های سقفی توکار و کانالی موقعیت نصب آنها است که هر دو در سقف کاذب ساختمان ها قرار می گیرند.

فن کویل کانالی و سقفی توکار
فن کویل کانالی و سقفی توکار

فنکوئل سقفی توکار معمولا در ظرفیت 200 الی 1200 سی اف ام تولید می شود و دارای فشار استاتیک خارجی 12 الی 30 پاسکال می باشد. این نوع از فن کوئل به دلیل کم صدا بودن معمولا در ساختمان های مسکونی، بیمارستان ها، کتابخانه ها و مکانهایی که نیاز به آرامش و سکوت بیشتری احساس می شود مورد استفاده قرار می گیرد.
اما فنکویل کانالی که از فشار استاتیک خارجی بالاتری (معمولا 70 الی 100 پاسکال) برخوردار است در ظرفیت 600 الی 2000 سی اف ام تولید می شود.
این نوع از فنکویل ها معمولا در مکان هایی که امکان کانال کشی و تهویه هوای یک منطقه با یک سیستم وجود دارد نصب می گردند. به عبارتی فن کویل های کانالی با استفاده از کانال کشی فضاهای مختلف یک ساختمان را تهویه می نمایند.
دستگاه های فوق به دلیل حجم هوای زیاد نسبت به سقفی توکار، از صدای بیشتری برخوردار هستند، از این روی استفاده از آنها در مکان هایی که نیاز به آرامش است توصیه نمی شود. از این روی از این نوع فن کویل معمولا در فضاهایی با ارتفاع سقف زیاد و همینطور ساختمان های تجاری و صنعتی و کارخانه جات استفاده می گردد.