درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

هود آشپزخانه مخفی و نکات مهم در خرید این مدل هود آشپزخانه

هود آشپزخانه از جمله ضروری ترین و کاربردی ترین لوازم برقی آشپزخانه است که علاوه بر کارایی، زیبایی آن هم بسیار حائز اهمیت می باشد. از این روی امروزه تولید کنندگان به ظاهر هودهای آشپزخانه به اندازه کارایی آن اهمیت می دهند تا نیاز مصرف کنندگان به طور کامل پاسخ داده شود.

حال برای شما که به دنبال زیبایی در کنار عملکرد خوب هود هستید، هودهای مخفی را پیشنهاد می کنیم که از جدیدترین مدل های هود آشپزخانه محسوب می شوند. هود مخفی در کنار اجاق گاز و سینک توکار می تواند تاثیر به سزایی در زیبایی و جذابیت آشپزخانه شما داشته باشد.

هود آشپزخانه مخفی اخوان
هود آشپزخانه مخفی اخوان


هود آشپزخانه مخفی


هود توکار یا مخفی یک مدل هود مدرن است که داخل کابینت نصب می شود و هیچ نمایی از بدنه آن نمایش داده نمی شود. از هود مخفی تنها پنل دستگاه قابل رویت است و بخش اصلی آن داخل کابینت قرار می گیرد.

در خرید هود مخفی بایستی مواردی را در نظر داشته باشید که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

ابعاد: ابعاد هود مخفی باید کاملا متناسب با اجاق گاز منزل شما باشد؛ در صورت نصب هود با عرض کمتر از اجاق گاز، میزان مکش آن پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود.
همچنین در خرید هود بایستی ابعاد بدنه دستگاه متناسب با کابینت یا فضایی که برای آن در نظر گرفته اید باشد تا حین نصب با مشکل روبه رو نشوید.
قدرت مکش: قدرت مکش در این مدل از هودهای آشپزخانه کمتر از هودهای شومینه ای و زیرکابینتی است و شما بایستی با این آگاهی اقدام به خرید هود توکار نمایید.
دور موتور: در خرید هود مخفی به تعداد دور موتور توجه کنید؛ در هودهای آشپزخانه هر چه تعداد دور بیشتر باشد قدرت مکش افزایش می یابد. معمولا هودهای آشپزخانه با تعداد دور 3 یا 4 طراحی می شوند که طبیعتا دور قدرت مکش بیشتری نسبت به دور 3 دارد.
سطح صدا: میزان صدای هود اهمیت بسیار زیادی دارد چراکه ممکن است صدای زیاد دستگاه حین فعالیت آرامش شما را از بین ببرد. لازم به ذکر است میزان صدای هود براساس دسی بل تعیین می شود که در مشخصات هود آشپزخانه حداکثر میزان صدا در دور سوم موتور در نظر گرفته می شود.
امکانات: امروزه هودهای آشپزخانه مجهز به فناوری های مدرن نظیر سنسور دود و دما، حسگر اشباع چربی، سیستم ترموگارد، صفحه کلید لمسی و نمایشگر دیجیتال هستند که در خرید هود مخفی می توانید با در نظر گرفتن این امکانات بهترین خرید را داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.