درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

کولر گازی تراست طلایی با طراحی زیبا و عملکرد عالی

کولر گازی تراست طلایی یکی از زیباترین مدلهای کولر گازی است که علاوه بر تامین هوای مطبوع، زیبایی و جلوه محیط زندگی و کار شما را چندین برابر می کند.

کولر گازی تراست طلایی
کولر گازی تراست طلایی


کولر گازی تراست ورتو با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش یکی از جدیدترین مدلهای کولر گازی از برند تراست است که در دو رنگ طلایی و مشکی به بازار عرضه شده است. طراحی زیبا و بسیار شیک در کنار کارایی بالای این مدل کولر گازی آنرا بسیار محبوب و پرطرفدار کرده است.


ویژگیهای کولر گازی تراست ورتو:

  • دارای چهار ظرفیت 9000، 12000، 18000 و 2400
  • با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش مناسب برای آب و هوای معتدل با حداکثر دمای 50 درجه سانتیگراد
  • مجهز به فناوری اینورتر با برچسب مصرف انرژی گرید ++A
  • بهره گیری از گاز مبرد R410aو کمپرسور روتاری
  • مجهز به سیستم اتواستارت بعد از قطعی برق
  • عملکرد بی صدا
  • عملکرد هوشمند با تاریک شدن هوا
  • کنترل دقیق دما
  • مجهز بودن به فیلتر کربن فعال
  • مجهز به فیلتر یون پلاسما و قابلیت اتصال بی سیم

کولر گازی اینورتر تراست دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات فنی به همراه 5 متر لوله رایگان است و شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت دماتجهیز سفارش خود را ثبت و درب منزل تحویل بگیرید.

کولر گازی سامسونگ ویند فری 25000 در دماتجهیز

کولر گازی سامسونگ که چندی قبل از جدیدترین محصول آن رونمایی شد، حالا اولین مدلش با ظرفیت 25000 در بازار ایران عرضه شده است.

کولر گازی سامسونگ ویند فری محصولی انقلابی از شرکت سامسونگ است که همانطور که از نامش پیداست به جدیدتری فناوری اسپلیت‌ها تحت عنوان ویند فری یا حالت سرمایش بدون باد مزاحم مجهز شده است.

در خصوص این فناوری مدرن و انقلابی باید گفت، با روشن شدن حالت ویند فری در کولرهای گازی، ابتدا دمای محیط توسط حالت سرمایش سریع به دمای مورد نظر کاربر می رسد. سپس فناوری ویند فری فعال شده و بدون ایجاد باد مستقیم و تنها از طریق خروج آرام هوای سرد از منافذ ریز روی دستگاه، دمای محیط در حالت ایده‌آل حفظ می شود.

کولر گازی سامسونگ ویند فری 25000
کولر گازی سامسونگ ویند فری 25000


از مزایای حالت ویند فری در جدیدترین مدلهای کولرهای گازی سامسونگ باید گفت، این امکان را فراهم می کند که بدن دیگر در معرض تماس مستقیم و دائمی باد سرد کولر قرار نگیرد. همچنین طراحی کولرهای گازی سامسونگ ویند فری به گونه ای است که 21هزار منفذ تعبیه شده بر روی بدنه آن سبب می شود تمامی نقاط محیط حتی گوشه‌های اتاق‌ ها به یک اندازه و متناسب با نیاز اعضای خانه خنک شوند.


کولر گازی سامسونگ ویند فری 25000


اسپلیت سامسونگ مدل ویند فری که در 4 ظرفیت 10000، 13000، 19000 و 25000 عرضه شده است در حال حاضر با ظرفیت 25000 در سایت دماتجهیز موجود می باشد. قیمت کولر گازی سامسونگ 25000 ویند فری  7,915,000 است و شما عزیزان می توانید از طریق سایت شرکت دماتجهیز سفارش خود را ثبت از داشتن جدیدترین مدل اسپلیت سامسونگ نهایت لذت را ببرید.


سایر ویژگی های کولر گازی 25000 سامسونگ ویند فری

  • مجهز به کمپرسور هشت قطبی
  • دارای فیلتر عریض برای تصفیه کامل هوا
  • دارای تایمر و سیستم شروع به کار مجدد
  •  دارای سیستم حالت خواب عمیق
  • سیستم عیب یاب خودکار که میزان مصرف انرژی را نیز به کاربران گزارش می دهد.

کولر گازی گرین با کیفیت عالی در شرکت دماتجهیز

کولر گازی گرین یکی از محصولاتی است که شرکت گرین با تکیه بر دانش روز دنیا سرمایه گذاری زیادی روی تولید آن انجام داده و تا امروز توانسته با بسیاری از برندهای خارجی رقابت کند. در واقع کولر گازی گرین یکی از اقتصادی ترین کولرهای ایران است که با کیفیت عالی و ظاهر بسیار زیبا وهمچنین قیمت مناسب بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

به طور عمده شرکت گرین، تمرکز خود را در تولید تأسیسات تهویه مطبوع ، در دو بخش خانگی و صنعتی معطوف کرده و از این حیث محصولات این کمپانی از تنوع بالای ظرفیتی و ظاهری برخوردارند.

کولر گازی گرین در مدل های دیواری ، ایستاده و پرتابل تولید و عرضه میگردند.

طراحی کولرهای گرین با ظرفیت های گوناگون برای مناطق مختلف آب و هوایی  صورت گرفته است.

کولر گازی اینورتر گرین به گفته شرکت گرین تا 65% در مصرف برق صرفه جویی میکند.

از کولر گازی های ایستاده گرین در مصارف صنعتی یا مصارف خانگی خاص استفاده میشوند. مصارف صنعتی شامل مکان های عمومی پر رفت و آمد مانند پایانه های مسافربری ، فروشگاه های زنجیره ای ، مساجد و ... میباشد.

برای یک سری از کاربران که امکان نصب کولر پنجره ای ندارند یا به دلیل مستاجر بودن اجازه سوراخ کردن دیوار منزل را ندارند هم ممکن است به ناچار از این کولرها استفاده کنند.

کولر گازی گرین

ویژگی کولرهای گازی گرین:

طراحی به روز و زیبا با نصب رایگان

دارای فیلتر چندگانه تصفیه هوا با قابلیت جذب ذرات گرد و غبار و ریزآلاینده ها

مصرف برق کم

عملکرد کم صدا

دارای لوله مسی و کابل رایگان  برای نصب

توزیع یکنواخت جریان هوا

تمامی کولر گازی های گرین دارای 5 سال ضمانت از شرکت گارانتی کننده اصلی وهمچنین شبکه گسترده خدمات پس از فروش کولرهای گرین د ر18 استان کشور آماده پاسخگویی به مصرف کنندگان محترم میباشد که میتوانید در سایت تخصصی دماتجهیز با مناسبترین قیمت و اطلاع از مشخصات کامل فنی محصولات خرید مطمئنی داشته باشید.

هود آشپزخانه جزیره ای لتو در دماتجهیز + ویژگی و قیمت

هود آشپزخانه  نوع جزیره ای که تحت عنوان هود فانتزی هم شناخته می شود، یکی از جدیدترین انواع هود می باشد که مناسب آشپزخانه های مدرن طراحی شده است.

هودهای جزیره ای از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند و در طراحی آنها از اشکال هندسی نظیر مکعب و استوانه بهره برده اند.

اما برخلاف ظاهر عملکرد این مدل هود آشپزخانه بسیار ضعیف تر از مدلهای دیگر است. اغلب از هودهای فانتزی یا جزیره ای در آشپزخانه هایی با اجاق گاز کوچک که آشپزی کمتری در آنها صورت می گیرد استفاده می شود.

هود لتو یکی از مشهورترین برندهای هود و هواکش آشپزخانه است که اقدام به ارائه چند مدل هود جزیره ای زیبا و چشم نواز کرده است. در ادامه با ارائه ویژگی و قیمت هودهای جزیره ای لتو شما را در خرید این محصول زیبا و کاربردی راهنمایی می کنیم.


هود آشپزخانه جزیره ای لتو


هود جزیره ای لتو مدل اچ59
قدرت مکش: 800 متر مکعب بر ساعت
برای آشپزخانه تا مساحت 20 مترمربع
تعداد دور موتور: 4 دور
ابعاد هود: 50*90 سانتیمتر
جنس بدنه هود: استیل
دارای ریموت کنترل و صفحه نمایش دیجیتال همراه با صفحه کنترل لمسی
فاقد سنسور دود و بخار
تامین روشنایی توسط لامپ ال ای دی
دارای فیلتر آلومینیومی با قابلیت نصب فیلتر ذغالی
قیمت: 3,125,000

هود آشپزخانه جزیره ای لتو مدل H59
هود آشپزخانه جزیره ای لتو مدل H59

هود جزیره ای لتو مدل اچ17
قدرت مکش: 800 متر مکعب بر ساعت
برای آشپزخانه تا مساحت 20 مترمربع
تعداد دور موتور: 3 دور
ابعاد هود: 50*90 سانتیمتر
جنس بدنه هود: استیل و شیشه
دارای صفحه کلید کلاسیک و کنترل از راه دور
فاقد سنسور دود و دما
قیمت: 2,737,000

هود آشپزخانه جزیره ای لتو مدل H17
هود جزیره ای لتو مدل H17

هود جزیره ای لتو مدل اچ70
قدرت مکش: 800 متر مکعب بر ساعت
برای آشپزخانه تا مساحت 20 مترمربع
تعداد دور موتور: 3 دور
ابعاد: 50 سانتیمتر
جنس بدنه هود: استیل
فاقد صفحه نمایش دیجیتال، ریموت کنترل و سنسور دود و بخار
دارای فیلتر ذغالی با قابلیت نصب فیلتر آلومینیومی
مجهز به صفحه کنترل لمسی
تامین روشنایی دستگاه توسط لامپ ال ای دی
قیمت: 4,606,000

هود آشپزخانه جزیره ای لتو مدل H70
هود آشپزخانه جزیره ای لتو مدل H70


برای خرید هود لتو مدل جزیره ای می توانید به سایت دماتجهیز مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید و خیلی سریع آنرا درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت کولر گازی سارقان را به فکر سرقت این کالای گرانقیمت انداخت!

قیمت کولر گازی سارقان را به فکر سرقت این کالای گرانقیمت انداخت!

همه نوع دزدی شنیده بودیم به جز سرقت کولر گازی؛ به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان در جنوب کشور سارقان کولرهای گازی شناسایی و دستگیر شدند.

بنا بر گزارشات رسیده از شهرستان قصرقند زاهدان، به دنبال گزارش دو فقره سرقت از مدارس شهر و سرقت چهار دستگاه کولر اسپلیت به ارزش تقریبی 5 میلیون تومان، پلیس آگاهی با تشکیل پرونده تحقیقات را آغاز کرد.

سارقین کولر گازی در قصرقند

متهمان این پرونده دو جوان سابقه دار 26 و 32 ساله هستند که طی جابه جایی محموله سرقتی توسط موتور سیکلت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ نوری، فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند در خصوص پرونده سرقت کولر گازی گفت: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل سرقتها و آثار بجامانده، تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری سارقان آغاز کردند.

به گفته ایشان ماموران رسیدگی پس از بدست آمدن اطلاعات کافی، بلافاصله با هماهنگی قضائی وارد عمل شده و با محاصره مخفیگاه، ۲ متهم و دیگر همدست آنان را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ نوری افزود: متهمان در ابتدا هرگونه جرمی را منکر شدند اما پس از آن به سرقت چهار دستگاه کولر گازی از دو مدرسه و فروش کولرها به دو مالخر اعتراف کردند که با توجه به قیمت کولر گازی ارزش آنها 5 میلیون تومان ذکر شده است.

پس از اعتراف متهمین، دو مالخر هم دستگیر و اسپلیت‌های سرقتی با صورتجلسه به نماینده آموزش و پرورش شهرستان تحویل داده شدند. البته سارقین هم برای ادامه مراحل قانونی راهی دادسرا شدند تا به پرونده آنها رسیدگی و حکم نهایی صادر شود.