درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

کولر گازی ایستاده مناسب را انتخاب کنید

کولر گازی ایستاده یکی از پرکاربردترین سیستم های تهویه مطبوع در مکان های عمومی نظیر بانک ها، ادارات، مساجد، کتابخانه ها و فروشگاه ها می باشد. کولرهای گازی ایستاده به دلیل جابه جایی حجم بیشتری از هوا و قدرت پرتاب باد زیاد در فضاهای بزرگ و سالن ها استفاده می شوند.

برای مشاهده قیمت انواع کولر گازی خصوصا کولر گازی ایستاده می توانید به سایت دماتجهیز مراجعه نمایید.

کولرهای گازی ایستاده معمولا در ظرفیت های بالا از 36,000 الی 100,000 بی تی یو با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش و فقط سرمایش موجود می باشند. این محصولات از لحاظ کمپرسور به کار رفته نیز از تنوع بسیاری برخوردار هستند و برحسب برند و ظرفیت از کمپرسور روتاری، پیستونی و اسکرال بهره می برند.


کولر گازی ایستاده میدیا


گاز مبرد این نوع کولرهای ظرفیت بالا نیز با توجه به کارخانه تولیدی ممکن است از نوع R22 یا R410a باشد که تاثیر زیادی در میزان خنک کنندگی آنها ایجاد نمی کند و فقط میزان راندمان دستگاه ممکن است تغییر کند. گفته می شود راندمان کولرهای گازی ای که از گاز مبرد R410a استفاده می کنند بیشتر از نوع دیگر یعنی R22 است.

اگر به دنبال مصرف برق کمتر هستید کولرهای گازی ایستاده مانند مدل های دیواری دارای انواع اینورتر و غیر اینورتر هستند که برندهایی نظیر سامسونگ و ال جی ارائه دهنده این محصولات می باشند.
لازم به ذکر است پیش از انتخاب و خرید کولر گازی ایستاده بایستی به برق مصرفی و تک فاز یا سه فاز بودن و همینطور آمپر برق مصرفی با توجه به توان و مشخصات کنتور برق واحد خود توجه نمایید. کولرهای گازی ایستاده به جز موارد استثنا با برق سه فاز کار می کنند که این موضوع پیش از خرید نیاز به دقت بیشتری دارد.

کولر گازی اسپلیت ایستاده به دلیل نصب راحت و بدون دردسر، بیش از سایر سیستم های تهویه مطبوع نظیر فن کویل و داکت اسپلیت در فضاهای بزرگ و عمومی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل این محبوبیت اغلب برندهای مطرح خارجی و داخلی دارای مدل های ایستاده هستند که می توانید براساس بودجه و امکانات مورد نیازتان محصول مناسب را انتخاب و خریداری نمایید.

از برندهای مطرح خارجی ارائه دهنده کولر گازی ایستاده می توان به شرکت ال جی، سامسونگ، هایسنس، تراست و گری اشاره نمود که در سایت دماتجهیز می توانید با قیمت مناسب آنها را پیدا کرده و پس از بررسی و مقایسه بهترین خرید را تجربه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.