درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

دیگ شوفاژکار سولار 400 در شرکت دماتجهیز

دیگ شوفاژکار سولار 400 از خوشنام ترین و با سابقه ترین محصولات شرکت شوفاژکار می باشد که به عنوان راه حل مناسب برای تجهیز سیستم های حرارت مرکزی ساختمان های کوچک ومتوسط از دهه 1360 در کشور مورد استقبال گسترده قرار گرفته است
دیگ های چدنی شوفاژکار سولار 400 از جنس آلیاژ چدن آتش خوار و به صورت پره ای تولید می گردند و در برابر اکسید شدن و عوامل شیمیایی تاثیر گذار بر سطح و همچنین عوامل محیطی مانند رطوبت هوا و میعانات حاصل از احتراق ، مقاوم می باشند و دارای قدرت انتقال حرارت خوبی هستند.
در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز، اطلاعات فنی و قیمت های تضمین شده  مدل های دیگ چدنی شوفاژکار سولار 400، از برندهای معتبر با گارانتی اصلی، جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.ابعاد و قیمت های ارائه شده برای دیگ های چدنی آب گرم شوفاژکار فوق با روپوش در نظر گرفته شده است

دیگ سولار 400 شوفاژکار از پرفروش ترین مدل های دیگ های شوفاژکار به حساب می آید

دیگ شوفاژکار سولار400

ویژگی های دیگ شوفاژکار سولار 400

طراحی دیگ سولار 400 بصورت 3 پاس واقعی شعله و دود میباشد

حداکثر انتقال حرارت در روند احتراق به دلیل گذر شعله و دود از سه پاس

ضخامت بدنه دیگ 6 میلیمتر

دارای فشار کاری 4 اتمسفر

دارای بالاترین سطح حرارتی جهت انتقال حرارت می باشد

ایجاد توزیع مناسب گردش آب در تمام پره ها

جلوگیری از اختلاف دما در نقاط مختلف دیگ به دلیل داشتن لوله آب پخش کن

دارای آلیاژ مخصوص مقاوم در برابر اکسید شدن، رطوبت ، مواد شیمیایی و عوامل احتراق

دیگ های شوفاژکار دارای 10 سال گارانتی و خدمات پس از فروش میباشند

در آخر باید گفت برای خرید دیگ شوفاژکار می توانید به فروشگاه اینترنتی دماتجهیز مراجعه کرده و اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید تا از تحویل سریع و گارانتی اصلی بهره مند شوید

قیمت کولر گازی پاناسونیک در مقایسه با سایر مدل ها به همراه معرفی

قیمت کولر گازی این کالا را امروزه به یک سیستم تهویه مطبوع لاکچری بدل کرده است که بایستی بابت آن میلیون ها تومان هزینه کنید. در هر صورت اگر برای فرار از گرمای طاقت فرسای تابستان به دنبال راه حلی اساسی هستید، بایستی این میلیون ها تومان را بابت قیمت کولر گازی بپردازید و برای یک عمر خود و خانواده خود را راحت و آسوده کنید.


حال در میان برندها و مدل های مختلف کولر گازی که شما عزیزان می توانید انتخاب کنید، کولر گازی پاناسونیک جز برندهای لاکچری و با کیفیتی محسوب می شود که قیمت آن در مقایسه با مدل های مشابه از برندهایی نظیر کولر گازی ال جی کمی گران تر است.

قیمت کولر گازی پاناسونیک اینورتر

کولر گازی پاناسونیک اینورتر


قیمت کولر گازی پاناسونیک


اگر بخواهیم کولر گازی اینورتر با ظرفیت 18هزار که مناسب برای واحدهایی با متراژ 25 الی 35 مترمربع است را در نظر بگیریم، قیمت کولر گازی پاناسونیک اینورتر حدود 12 میلیون تومان می باشد.


قیمت اسپلیت اینورتر سامسونگ با همین ظرفیت حدود 8 الی 10 میلیون می باشد و کولر گازی ال جی نیز در همین محدوده قیمت قرار دارد. شما عزیزان برای مشاهده مدل های مختلف کولر گازی و مقایسه ویژگی ها و قیمت می توانید به سایت دماتجهیز مراجعه فرمایید.


کولر گازی اینورتر پاناسونیک


اسپلیت اینورتر پاناسونیک تولید شده در گروه کارخانجات صنایع تهویه مطبوع پاناسونیک در کشور مالزی می باشد که در 4 ظرفیت مختلف 9000، 12000 ،18000 و 24000 تولید و عرضه می گردد.


این سری از اسپلیت های پاناسونیک با قابلیت سرمایشی و گرمایشی مجهز به فناوری اینورتر بوده و تا میزان زیادی در مصرف برق صرفه جویی می نماید. همچنین مانند سایر کولرهای گازی اینورتر از کمپرسور روتاری و گاز مبرد R410 بهره می برد و دارای برچسب انرژی گرید A می باشد.


سایر ویژگی های کولر گازی پاناسونیک اینورتر

  • طراحی زیبا و عملکرد کم صدا
  • دارای 2 فیلتر ضد باکتری قابل شستشو با عمر بالا
  • دارای فن 5 سرعته
  • روکش باز شونده و قابل شستشوی پنل داخلی
  • سیستم پرتاب باد متغیر خودکار و تنظیم دستی برای پرتاب عمودی در 5 حالت مختلف
  • دارای قدرت پرتاب باد تا 25 متر
  • پره های آبی فن خنک کننده کندانسور
  • 5 سال ضمانتکمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات فنی به همراه نصب رایگان

در آخر باید گفت برای خرید کولر گازی پاناسونیک می توانید به فروشگاه اینترنتی دماتجهیز مراجعه کرده و اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید تا از تحویل سریع و گارانتی اصلی بهره مند شوید.

پکیج ایران رادیاتور:

اصولا برای رفع ایراد پکیج ابتدا باید عملکرد پکیج را بشناسید.

الف)انواع پکیج ها از لحاظ مدار آب
ب)اصول عملکرد پکیج
پکیج های دیواری از نظر مدار تولید آب گرم مصرفی به دو دسته تقسیم می‌شوند: دستگاه های تک مبدل و دستگاه های دو مبدل

از نظر تولید آب گرم سیستم گرمایشی دستگاه های تک مبدل و دو مبدل مثل هم عمل میکنند . در هردو سیستم برای انتقال و کنترل گرما و به گردش درآوردن آب در سیستم گرمایشی از لوازم مشترک استفاده میشود و عملکرد یکسانی دارند.

رفع عیب پکیج ایران رادیاتور

ابتدا باید به این توجه کرد که کدها و هشدارها در برند ها و مدل های مختلف پکیج با یکدیگر متفاوت است و برای هر دستگاه بصورت جداگانه و اختصاصی تهیه و در اختیار سرویس کاران و خریداران آن دستگاه قرار میگیرد.

پکیج ایران رادیاتور

در زیر به مواردی از عیب های پکیج ایران رادیاتور اشاره میکنیم:

الف)فن کار میکند اما پرشر سوییچ هوا در وضعیت قطع میباشد. اگر این ایراد در گاهی اوقات در شبانه روز ایجاد میشود و مشکل با ریستارت کردن حل میشود مسلما برد الکترونیکی دستگاه خراب است و باید تعویض شود.

ب) فن روشن نمیشود. اگر فن دستگاه روشن نمیشود ابتدا باید فن دستگاه رو از نظر گیرپاژ بودن، سخت چرخیدن یا گرفتگی بین پره ها و عدم وجود مانع بین پروانه های آن را چک کرد و اطمینان حاصل کرد که چرخش بصورت روان صورت میگیرد. در بعضی موارد هم ممکن است کابل تامین برق از طرف برد الکتریک قطع باشد که باید محل اتصال آنرا چک کرد. اگر از طرف برد الکتریک هیچ جریانی برای روشن شدن فن صادر نشود یعنی برد ایراد دارد و باید تعمیر یا تعویض شود.

ج) فن روشن میشود. ابتدا باید ونتوری و شیلنگ متصل به آنرا از لحاظ تمیز بودن و عدم گرفتگی مورد بررسی قرار گیرد. در بعضی موارد ممکن است شیلنگ از جای خود خارج شده یا مسیر ونتوری و شیلنگ مسدود شده است.

در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز ، اطلاعات و قیمت های تضمین شده پکیج ایران رادیاتور با گارانتی اصل جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.

کلیه پکیج های ایران رادیاتور دارای 2 سال گارانتی شرکت اصلی میباشند.


عایق حرارتی در تاسیسات سرمایش و گرمایش

عایق حرارتی یکی از لوازم مهم و اساسی در صنعت تاسیسات محسوب می شود که جهت عایق بندی تجهیزات به منظور کاهش اتلاف حرارت و مصرف انرژی، نفوذ رطوبت ، انتقال صدا در سطوح مختلف ساختمان، لوله ها، مخازن وکانالها به کار برده می شود.

عایق حراراتی
عایق حراراتی


همانطور که می دانید امروزه به دلیل کاهش منابع انرژی، اهمیت عایق حرارتی بیش از گذشته احساس می شود از این روی عایق های حرارتی نسبت به گذشته پیشرفت قابل ملاحظه نموده اند تا عملکرد آنها بهبود یابد. 
در گذشته عایق های حرارتی به صورت عایق های معدنی مانند پشم شیشه و پشم سنگ بودند. هم اکنون عایق های معدنی جای خود را به عایق های پلیمری داده اند که علاوه بر عملکرد بهتر دارای مزیت های بسیاری نظیر سهولت نصب، انعطاف پذیری، سبک وزنی و غیره می باشند.


انواع عایق حرارتی


عایق های حرارتی دارای انواع و اقسام مختلفی هستند که می توان به عایق الاستومری، عایق پلی ایزوسیانورات، فنولیک، سیلیکات کلسیم، پلی اتیلن، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم سرباره، ورمیکولیت، فوم شیشه، پشم سرامیک، پوشش های ضد تابش و عایق پلی یورتان اشاره نمود که هر کدام ویژگی و کاربرد خاص خود را در صنعت ساختمان و تاسیسات دارند.

شما عزیزان در انتخاب عایق بایستی به دمای محیط، ایمنی، شرایط محیطی و قیمت توجه فرمایید. همچنین اختلاف دمای دو سطح عایق، ضریب انتقال حرارتی عایق و جنس عایق و روکش آن در انتخاب عایق بسیار اهمیت دارد.

قیمت کولر گازی ؛ ضرورت سرویس و تعمیرات کولر گازی

با افزایش قیمت کولر گازی به دنبال افزایش قیمت ارز، استفاده صحیح از کولر گازی بیش از پیش توصیه می شود چراکه عمر دستگاه اسپلیت را افزایش داده و شما را از صرف هزینه های اضافه بابت خرید و تعمیرات در امان می دارد.
یکی از راههایی که شما را از صرف هزینه اضافی بابت قیمت کولر گازی و تعمیرات در امان می دارد، سرویس دوره ای دستگاه است.

قیمت گولر گازی و تعمیر و سرویس
قیمت گولر گازی و تعمیر و سرویس

قیمت کولر گازی و سرویس دوره ای برای افزایش عمر دستگاه

آنچه مسلم است تنها قیمت کولر گازی نیست که سر به فلک کشیده است، بلکه هزینه تعمیرات آن هم به دلیل افزایش قیمت قطعات دستگاه افزایش یافته است. از این روی با سرویس دوره ای دستگاه می توانید عمر مفید اسپلیت خود را افزایش دهید.

برای مشاهده قیمت کولر گازی می توانید به سایت دماتجهیز مراجعه نمایید.

در این میان به کاربران کولر اسپلیت توصیه می گردد در آغاز فصل گرما، پیش از راه اندازی مجدد اسپلیت، اقدام به سرویس دستگاه نمایند. برای این منظور بهتر است با سرویس کاران مجاز برند کولر گازی خود تماس حاصل نمایید تا آنها در اسرع وقت برای سرویس کولر شما مراجعه نمایند.
سرویس کار محترم ابتدا اقدام به شستشوی یونیت خارجی می نماید و پس از آن به سراغ یونیت داخلی یا پنل دستگاه شما می رود. در این مرحله شستشو، تعویض یا سرویس فیلترها صورت می پذیرد.
توجه داشته باشید در آغاز فصل سرما هم بایستی اقدام به سرویس اسپلیت نمایید تا عملکرد گرمایشی دستگاه بهبود و عمر آن افزایش یابد.

هزینه تعمیر کولر گازی

گاهی سرویس کولر گازی کافی نیست و دستگاه نیاز به تعمیرات پیدا می کند. در این مورد نیز بایستی به تعمیرکاران مجاز که از تجربه و تخصص کافی برخوردار هستند مراجعه نمایید.
لازم است بدانید هزینه تعمیرات با کارشناسی دقیق و تشخیص عیب مشخص می ‌شود. تشخیص درست عیب دستگاه به میزان قابل توجهی می تواند هزینه تعمیرات را کاهش دهد چراکه تعمیرکاران غیر حرفه ای شما را متحمل هزینه های اضافی می نمایند.

از جمله مشکلاتی که ممکن است کولر گازی به آن دچار شود می توان به کمبود گاز کولر گازی، خرابی کمپرسور، خرابی برد کولر گازی، خرابی خازن و غیره اشاره نمود.