درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

بازار داغ تعمیرات اسپلیت با افزایش قیمت کولر گازی

بالا رفتن قیمت لوازم خانگی از جمله قیمت کولر گازی ، بازار تعمیرات را حسابی داغ کرده است. 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از رییس فروشندگان لوازم خانگی، با افزایش قیمت لوازم خانگی خصوصا قیمت کولر گازی و اسپلیت، مراجعه مردم به تعمیرگاهها به منظور بازسازی لوازم مصرفی درخانه ها افزایش چشمگیری یافته است.

محمد طحان پور به بهبود شرایط تامین کالاهای مختلف در بازار نسبت به دو ماه قبل اشاره کرد و افزود: با وجود افزایش چشمگیر قیمت انواع لوازم خانگی قدرت خرید مردم کاهش یافته و به دنبال آن آنها بیشتر به سمت تعمیرات گرایش پیدا کرده اند.

به گفته رییس فروشندگان لوازم خانگی، در این راستا تعداد فروش لوازم خانگی دسته دوم هم افزایش یافته که به دلیل استفاده از قطعات نامناسب مشکل ساز است.

در ادامه طحان پور از افزایش شکایات مشتریان از لوازم خانگی خارجی سخن گفت و افزود: نمایندگی ها به دلیل نداشتن قطعه امکان ارائه خدمات پس از فروش را ندارند که این اتفاق سبب بروز اختلال در خدمات رسانی به مصرف کننده شده است.

ایشان در آخر به کالاهایی که بیشترین مراجعه را برای تعمیرات دارند اشاره کرد و گفت: مردم این روزها بیشتر برای تعمیر کولر گازی، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و یخچال فریزر به مراکز خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم خانگی مراجعه می نمایند.

یک مدل هود آشپزخانه استیل البرز برای آشپزخانه های کوچک

در نظر داشته باشید در خرید هود آشپزخانه بایستی ابعاد آشپزخانه در نظر گرفته شود. معمولا هودهای آشپزخانه در سایز 60 و 90 سانتیمتر با قدرت مکش 500 الی 900 مترمکعب بر ساعت تولید می شوند که در خرید هود بایستی این پارامترها متناسب با ابعاد اجاق گاز و آشپزخانه انتخاب شوند.

هود استیل البرز دارای تنوع چشم گیری در مدل از نظر سایز و قدرت مکش است که این موضوع می تواند مشتریان را کاملا راضی نماید. اگر آشپزخانه منزل شما دارای فضای کمی است و مجبور هستید  در خرید لوازم آشپزخانه مدلهای جمع و جورتر را خریداری کنید، بدون شک هود استیل البرز با عرض 60 سانتیمتر بهترین انتخاب ممکن است.

هود آشپزخانه شومینه ای استیل البرز مدل 107

اگر به دنبال هود آشپزخانه استیل البرز با ابعاد جمع و جور هستید مدل شومینه ای 107 را معرفی می کنیم که با عرض 60 سانتیمتر و طراحی شیک مناسب برای آشپزخانه های مدرن کوچک شما می باشد.

هود استیل البرز مدل 107

این مدل هود شومینه ای با به کارگیری ورق استیل ضد زنگ و شیشه سکوریت به صورت بسیار شیک طراحی گردیده به گونه ای که جلوه و جذابیت فضای آشپزخانه شما را چندین برابر می نماید.

برای این مدل هود یک موتور قدرتمند با حداکثر قدرت مکش 960 مترمکعب بر ساعت و حداقل قدرت مکش 780 مترمکعب بر ساعت در نظر گرفته اند که در 3 دور مختلف کار می کند. با استفاده از کلیدهای لمسی تعبیه شده بر روی بدنه هود امکان انتخاب دورهای مختلف هود فراهم می باشد.

هود استیل البرز شومینه ای مدل 107 با وجود عرض 60 سانتیمتر دارای قدرت مکش بالایی است به طوری که به راحتی می تواند یک آشپزخانه تا مساحت 24 مترمربع را پوشش دهد.

فیلتر دستگاه فوق از نوع فیلتر آلومینیومی سه لایه قابل شستشو می باشد که برای جذب کامل ذرات معلق در هوا و چربی ها کارکرد بسیار عالی ای دارد.

این دستگاه دارای عملکرد کم صدا بوده و حداکثر صدای تولیدی آن زمان فعالیت با دور تند 55 دسی بل می باشد. همچنین هود مذکور مجهز به سنسور دود و دما بوده و فاقد کنترل از راه دور می باشد. همچنین روشنی دستگاه توسط دو لامپ ال ای دی کم مصرف تامین می شود. 

در خصوص گارانتی هم باید گفت کلیه هودهای استیل البرز دارای 24 ماه گارانتی استیل البرز و 10 سال خدمات پس از فروش به همراه نصب رایگان می باشد.

هود آشپزخانه لتو در دماتجهیز؛ معرفی برند لتو ایتالیا

یکی از برندهای محبوب هود آشپزخانه در ایران بدون شک هود لتو می باشد که با کیفیت عالی و تنوع در طراحی به این جایگاه دست یافته است.

هود لتو محصولی از شرکت لتو+ ایتالیا می باشد که علاوه بر تولید هود آشپزخانه در زمینه تولید انواع لوازم بزرگ آشپزخانه نظیر اجاق گاز، مایکروویو، فر توکار، سینک استیل و گرانیتی پیشتاز بوده و سهم بزرگی را در بازار داشته است.


شرکت لتو+ در سال 1993 در ایتالیا فعالیت خود را در زمینه تولید انواع محصولات استیل آشپزخانه آغاز نمود و به سرعت به یکی از مطرح ترین تولیدکنندگان در این حوزه بدل گردید.


این شرکت به زودی در تمامی ایالات شنگن ثبت گردید و با عضویت در پروتکل ویپو، سهم بزرگی در بازار جهانی کسب نمود. امروزه تمام مشتریان از خرید و استفاده از محصولات لتو+ رضایت کامل دارند، چراکه محصولات لتو توانسته اند کیفیت زندگی مصرف کنندگان را در سراسر دنیا ارتقا بخشند.


محصولات لتو از ابتدا براساس تکنیکهای پیشرفته و آخرین فناوری های روز دنیا و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تحت نظارت کارشناسان برجسته طراحی و عرضه گردیده اند. امروزه نیز تولید محصولات لتو در کشورهای ایتالیا، ترکیه و چین با همان کیفیت اولیه صورت می پذیرد به طوری که پس از سالها از رضایت مشتریان حتی ذره ای کاسته نشده است.

هود آشپزخانه جزیره ای لتو
هود آشپزخانه جزیره ای لتو


هود آشپزخانه لتو


یکی از محبوب ترین محصولات شرکت لتو+ هود می باشد که از طراحی ظریف و بسیار خلاقانه ای برخوردار است.
هود لتو شامل مدلهای مختلف نظیر شومینه ای، مورب، جزیره ای، آسانسوری و توکار می گردد که در ساخت آنها از استیل باکیفیت و شیشه سکوریت بهره برده اند.


شما عزیزان می توانید برای مشاهده مدلهای مختلف هود لتو به سایت دماتجهیز مراجعه کرده و ضمن مشاهده اطلاعات کامل فنی، قیمتها و مقایسه آنها سفارش خود را ثبت کرده و از تحویل سریع و ده سال گارانتی موتور هود بهره مند شوید.

کولر گازی تک الکتریک با کیفت عالی و قیمت مناسب

کولر گازی تک الکتریک یکی از برندهای اقتصادی کولر گازی است که طراحی و تولید آن در کشور چین صورت می پذیرد.

در ماههای اخیر به دلیل افزایش بی رویه قیمت ارز، قیمت بسیاری از اقلام نظیر قیمت کولر گازی افزایش چشم گیری یافته است. از این روی خرید مدلهای اقتصادی تر که از قیمت کمتری برخودار می باشند بسیار به صرفه تر است.در این میان قیمت کولر گازی تک الکتریک نسبت به مدلهای مشابه نظیر کولر گازی سامسونگ و ال جی بسیار کمتر است.

معرفی دو مدل کولر گازی تک الکتریک


تک الکتریک دارای دو مدل اسپلیت معمولی و اینورتر می باشد که در ظرفیتهای ، 12000، 18000، 24000، 30000 و 36000 بی تی یو بر ساعت طراحی و عرضه می شود. این دو سری اسپلیت تک الکتریک با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش مناسب برای مناطقی با آب و هوای معتدل می باشند.
کولرهای گازی مذکور از گاز مبرد آر410 و کمپرسور روتاری بهره می برند که از این حیث قابل مقایسه با مدلهای مشابه گرانقیمت می باشند.

کولر گازی تک الکتریک
کولر گازی تک الکتریک

از دیگر ویژگیها و امکانات مشترک کولرهای گازی تک الکتریک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

• دارای فیلتر کاتالیزور سرد (ضد باکتری) با قابلیت شستشوی آسان
• مجهز به سیستم عیب یابی و اعلام نشتی گاز
• توانایی پرتاب باد 180 درجه ای با قابلیت تنظیم جهت باد
• دارای تایمر و سیستم راه اندازی خودکار
• دارای سیستم یخ زدایی و رطوبت زدایی مستقل
• 5 سال ضمانت تعویض کمپرسور و 18 ماه ضمانت سایر قطعات به همراه 5 متر لوله رایگان و نصب رایگان

در خصوص قیمت کولر گازی مذکور باید گفت از حدود 3میلیون و 400هزار تومان برای ظرفیت 9000 معمولی آغاز می شود تا به حداکثر 8میلیون و 600هزار تومان برای ظرفیت 24000 اینورتر می رسد. با مراجعه به وبسایت دماتجهیز و مقایسه با برندهای مختلف نظیر کولر گازی ال جی در می یابید که این کولرها از قیمت بسیار مناسب و اقتصادی ای برخوردار می باشند.

فروش هود آشپزخانه در فروشگاه اینترنتی دماتجهیز

برترین برندهای هود آشپزخانه به همراه اطلاعات فنی کامل در سایت فروشگاهی دماتجهیز ارائه گردیده است تا مشتریان عزیز به راحتی بتوانند هود آشپزخانه مناسب آشپزخانه خود را انتخاب و خریداری نمایند.


هود آشپزخانه استیل البرز
هود آشپزخانه استیل البرز


هود آشپزخانه بیمکث


هود بیمکث تولید شرکت معتبر ستاره طلایی صنعت می باشد که از طراحی متنوع و کیفیت بسیار عالی برخوردار می باشد.
هود بیمکث در انواع مختلف مورب، شومینه ای، زیرکابینتی، مخفی و جزیره ای در ابعاد 60، 70، 80، 90 و 100 سانتیمتر ارائه می شود که با قدرت مکش مناسب از عملکرد عالی برخوردار می باشند.

هود لتو


لتو یکی از برندهای خارجی شناخته شده لوازم بزرگ آشپزخانه در ایران است که اصالتا متعلق به کشور ایتالیا می باشد. هود لتو یکی از محصولات محبوب این تولید کننده ایتالیایی می باشد که از تنوع و کیفیت عالی برخوردار می باشد.
هود لتو شامل هود جزیره ای، مورب، شومینه ای، مخفی و زیرکابینتی می شود که در ابعاد 50، 60 و 90 سانتیمتر و تولید و عرضه می شوند.

هود استیل البرز


برای شما عزیزانی که به دنبال شناخته شده ترین برند ایرانی هود آشپزخانه هستید، قطعا هود استیل البرز اولین گزینه خواهد بود.
شرکت استیل البرز که از پیشگامان صنایع استیل در ایران می باشد در عرصه تولید انواع هود به موفقیت چشمگیری دست یافته است به گونه ای که هودهای آشپزخانه این شرکت به کشورهای خارجی نیز صادر می گردند.
هود استیل البرز با کیفیت عالی در انواع مختلف شومینه ای، افقی و مورب در ابعاد 60 و 90 سانتیمتر طراحی و تولید می گردد.

برای خرید هود آشپزخانه با مراجعه به سایت دماتجهیز می توانید ضمن مقایسه مدلهای مختلف، از تحویل سریع، گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش برخوردار شده و رضایت کامل کسب نمایید.