درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

هود آشپزخانه لتو در دماتجهیز؛ معرفی برند لتو ایتالیا

یکی از برندهای محبوب هود آشپزخانه در ایران بدون شک هود لتو می باشد که با کیفیت عالی و تنوع در طراحی به این جایگاه دست یافته است.

هود لتو محصولی از شرکت لتو+ ایتالیا می باشد که علاوه بر تولید هود آشپزخانه در زمینه تولید انواع لوازم بزرگ آشپزخانه نظیر اجاق گاز، مایکروویو، فر توکار، سینک استیل و گرانیتی پیشتاز بوده و سهم بزرگی را در بازار داشته است.


شرکت لتو+ در سال 1993 در ایتالیا فعالیت خود را در زمینه تولید انواع محصولات استیل آشپزخانه آغاز نمود و به سرعت به یکی از مطرح ترین تولیدکنندگان در این حوزه بدل گردید.


این شرکت به زودی در تمامی ایالات شنگن ثبت گردید و با عضویت در پروتکل ویپو، سهم بزرگی در بازار جهانی کسب نمود. امروزه تمام مشتریان از خرید و استفاده از محصولات لتو+ رضایت کامل دارند، چراکه محصولات لتو توانسته اند کیفیت زندگی مصرف کنندگان را در سراسر دنیا ارتقا بخشند.


محصولات لتو از ابتدا براساس تکنیکهای پیشرفته و آخرین فناوری های روز دنیا و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تحت نظارت کارشناسان برجسته طراحی و عرضه گردیده اند. امروزه نیز تولید محصولات لتو در کشورهای ایتالیا، ترکیه و چین با همان کیفیت اولیه صورت می پذیرد به طوری که پس از سالها از رضایت مشتریان حتی ذره ای کاسته نشده است.

هود آشپزخانه جزیره ای لتو
هود آشپزخانه جزیره ای لتو


هود آشپزخانه لتو


یکی از محبوب ترین محصولات شرکت لتو+ هود می باشد که از طراحی ظریف و بسیار خلاقانه ای برخوردار است.
هود لتو شامل مدلهای مختلف نظیر شومینه ای، مورب، جزیره ای، آسانسوری و توکار می گردد که در ساخت آنها از استیل باکیفیت و شیشه سکوریت بهره برده اند.


شما عزیزان می توانید برای مشاهده مدلهای مختلف هود لتو به سایت دماتجهیز مراجعه کرده و ضمن مشاهده اطلاعات کامل فنی، قیمتها و مقایسه آنها سفارش خود را ثبت کرده و از تحویل سریع و ده سال گارانتی موتور هود بهره مند شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.