درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

تصفیه کامل هوا با فناوری های جدید فیلتراسیون کولر گازی

قیمت انواع کولر گازی روز به روز در حال افزایش است و این تنها به دلیل افزایش نرخ ارز نیست و می توان افزوده شدن پیشرفته ترین فناوریها را یکی دیگر از دلایل این افزایش قیمت دانست.

آنچه مسلم است فناوری های به کار رفته در انواع کولر گازی ، روز به روز در حال پیشرفت است و این می تواند کولرهای گازی را به وسیله ای فرای یک سیستم تهویه مطبوع ساده تبدیل کند. امکانات موجود در انواع کولر گازی به گونه ای است که به زودی این وسیله را به یک نیاز اساسی برای خانواده ها بدل می کند تا جایی که آنها را قانع می کند هزینه بسیاری را بابت قیمت انواع کولر گازی صرف کنند.

از جمله فناوریهای به کار رفته در جدیدترین مدلهای کولر گازی، قابلیت فیلتر هوا است که جدیدترین آن دو نوع فیلتر پلاس مستر آیونایزر و ام3 است که در برخی مدلهای کولر گازی خصوصا کولر گازی ال جی به کار برده شده است.


فناوری فیلتر پلاس مستر آیونایزر و M3 در کولر گازی ال جی


فناوری فیلتراسیون در انواع کولر گازی عمل فیلتر هوای خروجی از کولر را به عهده دارد. در این میان فیلترها و یونیزه کننده های جدید و مدرن به کار رفته در کولرهای گازی جدید از کاربران در برابر مواد و موجودات مضرری نظیر بو، باکتری، ویروسها و مواد حساسیت زا و غیره محافظت می کنند.

در این میان فیلتر پلاس مستر آیونایزر که جدیدترین فناوری فیلتراسیون در کولرهای گازی است با تولید بیش از 3 میلیون یون در هر دقیقه باعث ازبین رفتن تمام ذرات آلرژی زا، ویروسها، باکتری ها و دیگر ذرات معلق در فضا می شود و تمام اجسام موجود در فضای کاربر از جمله مبل، پرده و حتی لباس ها را هم یونیزه می کند.

فیلتر پلاس مستر کولر گازی ال جی
فیلتر پلاس مستر کولر گازی ال جی


همچنین فیلترهای M3 هم قادرند تمامی ذرات آلوده با قطر بیشتر از 3 میکرون را از محیط زندگی از بین برده و هوایی سالم را به کاربران ارائه بدهند.

نوع دیگر این فیلترهای هوای به کار رفته در اسپلیتهای جدید، فیلتر محافظ دوگانه است که ذرات و باکتری ها با قطر بیشتر از 10 میکرون را از بین می برد.

حال با این توصیفات درمی یابید که با افزایش آلودگی هوا در شهرهای بزرگ نظیر تهران، به زودی استفاده از کولر گازی به یک ضرورت بدل می شود که علاوه بر تامین هوای مطبوع، نقش فیلتر کنندگی هوا را نیز ایفا می کند.

هود آشپزخانه استیل البرز ، محبوب ترین برند هود آشپزخانه ایرانی

امروزه هود آشپزخانه به یکی از لوازم ضروری آشپزخانه بدل شده است که علاوه بر تهویه هوا در زیبایی محیط آشپزخانه نقش به سزایی ایفا می کند. هود آشپزخانه استیل البرز با عملکرد عالی و طراحی بسیار شیک می تواند نیاز مصرف کنندگان را به خوبی پاسخ داده و جایگزین هودهای گرانقیمت خارجی شود.

شرکت صنایع استیل البرز که سالها قبل فعالیت خود را با تولید سینک ظرفشویی با استفاده از فناوری های روز دنیا آغاز نموده، در حال حاضر یکی از تولید کنندگان مطرح هود در ایران می باشد.

هود آشپزخانه استیل البرز
هود آشپزخانه استیل البرز


هود آشپزخانه استیل البرز با استفاده از ماشین آلات پیشرفته صنعتی و با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت تولید و عرضه می شود. همچنین طراحی مبتکرانه و بسیار شیک هودهای استیل البرز، محصولات این شرکت را در رده پرفروش ترین های بازار هود قرار داده است.

هودهای استیل البرز از جنس استیل استنلس فرانسه و ژاپن و شیشه سکوریت می باشند که همراه با طراحی زیبا و متنوع، این محصولات را در میان رقبا محبوب و پرطرفدار نموده است.

هود آشپزخانه استیل البرز در مدلهای مختلف شومینه ای، افقی و مورب در ابعاد 60 یا 90 سانتیمتر در بازار موجود می باشد که مصرف کنندگان می توانند براساس دکوراسیون و سایز محل مورد نظر، مناسب ترین مدل را انتخاب و نصب کنند.

هودهای شومینه ای و افقی مناسب دکوراسیون کلاسیک هستند و اگر خانه شما از سبک مدرن تر پیروی می کند، پیشنهاد می کنیم نگاهی به هودهای مورب استیل البرز بیندازید. طراحی متنوع این محصولات می تواند نیاز شما عزیزان را در این مورد برطرف کند.

حال شما عزیزان می توانید برای آشنایی بیشتر با هودهای آشپزخانه استیل البرز به سایت دماتجهیز مراجعه کرده و ضمن مقایسه مدلهای مختلف و قیمت محصولات، خرید هوشمندانه و  رضایتبخشی را تجربه کنید و از زیبایی دکوراسیون آشپزخانه و هوای مطبوع ایجاد شده بیشتر لذت ببرید..

هود آشپزخانه و کشف یک انبار احتکار هود در سمنان

هود آشپزخانه و سینک نیز در این شلوغی و التهاب بازار به لیست کالاهای احتکاری اضافه شدند و در این راستا یک انبار بزرگ احتکار هود و سینک در سمنان کشف و ضبط گردید.

مهدی یحیایی، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در روزهای اخیر خبر کشف یک انبار احتکار کالا حاوی یک هزار و 100 عدد هود آشپزخانه و سینک در شهرک صنعتی سمنان را منتشر نمود.


کشف نبار هود آشپزخانه احتکاری
کشف نبار هود آشپزخانه احتکاری


طبق گفته های یحیایی، در جهت کنترل بازار و جلوگیری از نوسان قیمت ها در قالب طرح تشدید مبارزه با احتکار کالا، بازرسان سازمان با اجرای گشت مشترک با حضور نماینده تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی موفق به کشف این انبار احتکار کالا در شهرک صنعتی سمنان شدند.

به گفته ایشان ارزش ریالی این تعداد هود و سینک آشپزخانه حدود هشت میلیارد ریال براورد شده است که در اولین اقدام این پرونده جهت بررسی، اعمال قانون و برخورد با متخلفان به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

لازم به ذکر است در راستای مبارزه با احتکار کالا، کلیه انبارهای بدون شناسه که نسبت به اعلام موجودی کالا اقدام نکرده اند به عنوان انبار احتکار کالا ضبط می شوند.

برای این منظور اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از مردم می خواهد که در صورت مشاهده انبارهای غیر قانونی و هرگونه بارگیری و تخلیه باری که بصورت مشکوک انجام می گیرد و نیز تخلفهایی از قبیل احتکار، اختفاء و امتناع از عرضه کالا و گرانفروشی مراتب را با شماره 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اطلاع دهند.

کولر گازی سامسونگ اینورتر سری گود وان؛ معرفی

کولر گازی سامسونگ سری گود وان با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش در 4 ظرفیت مختلف 10000، 13000، 19000 و 25000 طراحی و عرضه می شود که متقاضیان می توانند با توجه به متراژ محل مورد نظر ظرفیت مناسب را خریداری کنند.

کولر گازی سامسونگ گود وان
کولر گازی سامسونگ گود وان



ویژگیهای کولر گازی سامسونگ اینورتر گود وان:


• قابلیت کارکرد تا دمای 54 درجه سانتیگراد
• بهره گیری از گاز مبرد R410 و کمپرسور روتاری
• مجهز به سیستم اینورتر هوشمند با رده انرژی A


امکانات اسپلیت سامسونگ گود وان:


• دارای سیستم خنک کنندگی سریع که به صورت اتوماتیک هوا را خنک کرده و سپس با فعال شدن حالت راحت، دمای هوا را به سطح دلخواه می رساند.
• طراحی سه وجهی که با افزایش قدرت پرتاب باد تا 14 متر، منجر به پوشش دهی گسترده تر فضای اتاق می شود. از جمله مزایای این طراحی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. امکان مکش هوای بیشتر با افزایش سطح دریچه مکش
2. گردش بیشتر جریان هوا با تعبیه فن بزرگتر در دستگاه
3. عریض تر شدن دریچه خروجی هوا

• فیلتراسیون کامل هوا با فیلتر ایزی که موجب تصفیه هوا از آلاینده ها، گردوغبار و مواد حساسیت زا می شود.
• دارای نمایشگر مخفی دما، تایمر 24 ساعته، پنل کریستالی براق


برای ثبت سفارش این مدل اسپلیت سامسونگ به سایت دماتجهیز مراجعه کرده و ضمن مقایسه قیمت کولر گازی سامسونگ اینورتر با سایر مدلها، خرید هوشمندانه ای را تجربه کنید.

هود آشپزخانه در دماتجهیز؛ برترین برندهای هود

هود آشپزخانه یکی از لوازم مهم و کاربردی آشپزخانه محسوب می شود که وظیفه آن کشیدن بو، دود و بخار ناشی از پخت و پز در آشپزخانه می باشد. به عبارتی هود با انتقال بوی غذا، دود، رطوبت و چربی معلق در هوا به خارج از منزل، باعث بهبود کیفیت هوا و ثابت نگه داشتن میزان رطوبت هوای منزل می گردد.

از طرفی عملکرد صحیح تخلیه هوای آشپزخانه توسط هود و هواکش آشپزخانه باعث می شود تا چربی و رطوبت آشپزی، روی سقف و دیوارهای آشپزخانه کمتر بشیند و در نتیجه آشپزخانه شما برای مدت زمان بیشتری تمیز باقی بماند.

هود آشپزخانه توکار یا مخفی در دماتجهیز
هود آشپزخانه توکار یا مخفی در دماتجهیز



با توجه به اهمیت بالای هودهای آشپزخانه، اغلب تولید کنندگان لوازم خانگی اقدام به تولید این وسیله ضروری نموده ان به طوری که هود از تنوع بسیار زیادی در طرح و امکانات برخوردار شده که این موضوع انتخاب را برای خریداران اندکی دشوار کرده است.

از این روی سایت فروشگاهی دماتجهیز، پیشرو در ارائه سیستمهای تهویه مطبوع ، اقدام به ارائه برترین برندهای هود آشپزخانه نظیر استیل البرز و لتو نموده است که می تواند شما را در انتخاب این کالای مهم و ضروری یاری رساند.


هود آشپزخانه ارائه شده در سایت دماتجهیز


هود استیل البرز از جمله برندهای بسیار محبوب ایرانی هود می باشد که در سه نوع مورب، شومینه ای و افقی در طرحها و ابعاد مختلف تولید و عرضه می شود.

هود لتو ساخت کشور ایتالیا یکی از باکیفیت ترین و متنوع ترین برندهای هود خارجی است که دارای انواع مختلف جزیره ای، شومینه ای، مخفی، مورب و زیرکابینتی می باشد. هودهای لتو برای سبکهای مختلف آشپزخانه طراحی و ارائه شده اند که از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

عزیزان می توانند با مراجعه به سایت فروشگاهی دماتجهیز ضمن مشاهده مدلهای مختلف هود، آنها را با یکدیگر مقایسه کرده و با راهنمایی کارشناسان فروش، مناسب ترین مدل هود را برای آشپزخانه خود خریداری و نصب نمایند و از زیبایی و هوای مطبوع آشپزخانه نهایت لذت را ببرند.