درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

کولر گازی سام اینورتر با ظرفیت 12000

با توجه به کیفیت کولر گازی سام و قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است، اغلب متقاضیان خرید کولر گازی آنرا در سبد خرید خود قرار می دهند. همچنین در کنار کیفیت کولر گازی سام، 5 سال گارانتی و 10 سال خدمات فروش همراه با نصب رایگان سبب شده استقبال خوبی از کولرهای گازی سام شود.

کولرهای گازی سام در ظرفیتهای مختلف با طراحی زیبا و شکیل طراحی و تولید می شوند. مدل 12000 کولر گازی سام مناسب فضاهایی با متراژ 17 الی 22 مترمربع است. برای دفاتر کار با چنین متراژی، کولر گازی 12000 سام کم مصرف مناسب ترین انتخاب است.  
کولر گای سام اینورتر

H12MR1  , H12MKR1

کولر گازی اینورتر سام با ظرفیت 12000 در دو مدل مختلف فوق ارائه شده است که با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش هوای محیط کار شما را در گرما و سرما مطبوع و دلپذیر می کند.

تفاوت این دو مدل کولر گازی سام، در ظاهر آنها است که با کمی تفاوت قیمت در بازار موجود می باشند. از لحاظ ابعاد پنل و وزن نیز دو مدل کولر گازی 12000 سام اندکی با یکدیگر تفاوت دارند که در خرید تفاوت چندانی نمی کند. 

 از لحاظ فنی نیز هر دو مدل کولر گازی مجهز به گاز مبرد آر410 و کمپرسور روتاری هستند. همچنین هر دو مدل با بهره گیری از فناوری اینورتر دارای برچسب انرژی گرید آ هستند که می تواند ویژگی خوبی برای آنها محسوب شود. 

موتور کولرهای گازی فوق بسیار قدرتمند بوده و در شرایط آب و هوایی معتدل می تواند کارایی قابل قبولی داشته باشد. 

از امکانات کولر گازی سام 12000 هم می توان به قابلیت شروع به کار خودکار، فیلتر جذب ذرات گرد و غبار، حالت خواب، عملکرد کم صدا و بسیاری دیگر اشاره کرد که در هر دو مدل کولر گازی اینورتر سام مشترک است.

در آخر هم باید گفت برای خرید کولرهای گازی فوق می توانید از طریق سایت دماتجهیز اقدام کنید و از تحویل سریع، گارانتی اصلی، نصب رایگان و راهنمایی مشاوران بهره ببرید.

کولر گازی گرین اینورتر چهار ظرفیت با طراحی زیبا و مصرف برق کم

کولر گازی گرین اینورتر یکی از محصولات باکیفیت گرین است که در ظرفیت 9000، 12000، 18000 و 24000 بی تی یو بر ساعت عرضه می شود.

به طور کلی محصولات برند گرین دوستدار محیط زیست هستند و نام برند از همین موضوع برآمده است. در این میان کولر گازی گرین اینورتر با مصرف برق اندک و بهره گیری از گاز مبرد آر410 کاملا دوستدار محیط زیست است.

کولر گازی گرین اینورتر
کولر گازی گرین اینورتر


کولر گازی گرین اینورتر قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش را دارا است و می توانید در فصل سرما از گرمایش دستگاه و در فصل گرما از قابلیت سرمایش دستگاه استفاده کنید که با پرتاب باد 15 متری می تواند هوای مطبوعی را فراهم کند.

کولرهای اینورتر گرین مانند انواع کولر گازی کم مصرف موجود در بازار از کمپرسور روتاری بهره می برند که یکی از مرسوم ترین کمپرسورهای کولر گازی است که کولرهای اینورتر مجهز به آن هستند.

سطح تولید صدای دستگاه هم نسبت به دستگاههای مشابه بسیار کم است و یونیت داخلی آن در ظرفیتهای مختلف صدای کمی تولید می کند. کولر گازی اینورتر گرین علاوه بر تهویه مطبوع هوا، آرامش شما را با تولید صداهای اضافی برهم نمی زند.

در خصوص ابعاد دستگاه نیز باید گفت در کل کولرهای گازی گرین بسیار کم حجم و سبک می باشند که با افزایش ظرفیت دستگاه ابعاد ان اندکی افزایش می یابد. حجم کم دستگاه باعث می شود در هر فضایی با هر متراژی به راحتی نصب شود. وزن دستگاه برای ظرفیت 9000 مقدار 9 کیلوگرم و برای ظرفیت 24000 مقدار 16 کیلوگرم است.

طراحی زیبا هم از جمله ویژگیهای بارز کولر گازی گرین است که کولر گازی گرین اینورتر نیز با طراحی زیبا و شکیل می تواند علاوه بر کارایی در تهویه هوا در زیبایی و تاثیر گذاری محیط کار و زندگی شما تاثیر بگذارد.

در آخر باید گفت برای خرید کولر گازی اینورتر گرین می توانید از طریق سایت دماتجهیز اقدام کنید و از گارانتی معتبر گرین، تحویل سریع، لوله مسی و نصب رایگان بهره ببرید.

هود آشپزخانه ؛ نکات مهم حین خرید هود آشپزخانه

هود آشپزخانه یکی از لوازم ضروری مورد نیاز در آشپزخانه ها محسوب می شود که نقش آن مکش هوای نامطبوع از فضای آشپزخانه است.


امروزه تمامی آشپزخانه های مدرن و سنتی مجهز به هود یا هواکش آشپزخانه هستند و این وسیله به جزئی جدا نشدنی از آشپزخانه ها بدل شده است. به دلیل اهمیت هود آشپزخانه لازم است پیش از خرید به نکاتی توجه داشته باشید.


نکات لازم و ضروری که حین خرید هود آشپزخانه باید به آن توجه شود:


1- در خرید هود حتما به فشار استاتیکی جهت وجود توان عبور هوا از دودکش آشپزخانه، ظرفیت مکش هوا، قدرت موتور، قطر و ارتفاع فن مکنده هوای هود توجه کنید و از راهنمایی کارشناسان در این زمینه بهره ببرید. در غیر این صورت با انتخاب اشتباه، دستگاه شما به یک وسیله تزئینی بدل می شود تا کارامد و موثر.


2- حتما به طول و عرض هود آشپزخانه دقت کنید و آنرا هم اندازه اجاق انتخاب کنید تا از کارایی دستگاه نکاهد.


3- نکته مهم در خصوص هود و هواکش آشپزخانه صدای آن است که حتما با آن مواجه شده اید. در خرید هود مدلی را انتخاب کنید که میزان صدای آن 53 الی 63 دسی بل درج شده است. میزان صدای درج شده برای هود معمولا صدای دور متوسط است. بنابراین در دورهای تندتر این صدا افزایش می یابد. از این روی باید خرید خود را براساس میزان صدای دور متوسط انتخاب کنید که اگر این میزان رقم فوق باشد قطعا در دور تند هم از صدا اذیت نخواهید شد.


4- برخی مدلهای هودهای آشپزخانه مجهز به حسگر حساس به دود و بو هستند که در صورت وجود این موارد به طور اتوماتیک روشن شده و عمل تهویه هوا را انجام می دهند.قطعا این ویژگی یک مزیت خوب برای هواکش آشپزخانه محسوب می شود.


5- هودهای جدید مجهز به موتورهای توربینی یا حلزونی هستند که نسبت به موتور های معمولی قویتر بوده و صدای کمتری نیز تولید می کنند.


6- در آخر نیز باید به فیلتر هودها اشاره کرده که فیلتر مدلهای جدیدتر نظیر هودهای فلت، مورب، مخفی و جزیره ای از جنس آلومینیوم بوده و قابل شستشو با دست و ماشین ظرفشویی است. در مقابل فیلتر هودهای قدیمی از جمله زیر کابینتی از جنس پشم شیشه بوده که قابل شستشو نیست و باید تعویض شوند.

فن کویل چیست/انواع و ویژگیها

امروزه یکی از مرسوم ترین سیستمهای تهویه مطبوع در ساختمانهای مسکونی و تجاری و حتی صنعتی، فن کویل می باشد که در انواع مختلفی نظیر سقفی و زمینی و غیره تولید و عرضه می شود. در این میان سیستم فن کویلها برای بسیاری ناشناخته است و برای این منظور قصد داریم به معرفی این سیستم بپردازیم.


فن کویل سقفی توکار
فن کویل سقفی توکار

فن کویل


فن کویلها یک سیستم تهویه مطبوع با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش هستند که امروزه در ساختمانها با کاربری های مختلف نصب و راه اندازی می شوند.
فن کویلها درواقع یک دستگاه کوچک و جمع و جور هستند که به طور مستقیم در داخل ساختمانها نصب می شوند و از طریق جریان آب گرم یا سرد که توسط یک دستگاه جانبی تامین می شود می توانند برودت و گرمای مورد نیاز را تامین کرده و در فضای داخلی ساختمان به جریان بیندازند.

فن کویل از یک کویل که نقش مبدل حرارتی را ایفا می کند و یک فن تشکیل شده است که همراه با دستگاههای جانبی قابلیت سرمایش و گرمایش پیدا می کند. در این سیستم آب گرم یا سرد درون کویلها جریان پیدا کرده و فن با وزیدن هوا از بین کویلها، هوای گرم یا سرد را به محیط اطراف هدایت می کند.
اما آب گرم یا سرد چگونه تولید می شود؟ در سیستم فن کویلها آب سرد توسط دستگاههایی نظیر داکت اسپلیت، سیستم تهویه GHP ، سیستم تهویه مطبوع مرکزی VRF یا چیلر تامین می شود. آب گرم نیز توسط بویلر و سیستمهای موتور خانه ای تهیه و در مدار به گردش در می آید.

انواع فن کویلها


فن کویلها با توجه به موقعیت نصب در انواع مختلفی نظیر فن کویل سقفی، زمینی، دیواری، کاستی و غیره طراحی و تولید می شوند. همچنین فن کویلها به دو صورت توکار یا روکار هستند که نوع توکار به صورت مخفی می باشد و در نتیجه در معرض دید نیست، اما نوع روکار در معرض دید قرار می گیرد.
فن کویل سقفی معمولا به صورت توکار بوده و همراه با کانال کشی نصب می شود. مزیت فن کویلهای سقفی در این است که تعداد صفحات مشبک بیشتری را می توان در قسمتهای مختلف سقف جای داد.


مزیت فن کویلها


فن کویلها نسبت به کولرهای گازی از مزایای بسیاری برخوردار هستند که از جمله آنها می توان به قدرت گرمایش فن کویل اشاره کرد که نسبت به کولرهای گازی بسیار بالاتر است و دیگر نیازی به یک سیستم گرمایشی جانبی نیست.
همچنین فن کویلها نسبت به کولرهای گازی مصرف برق کمتری دارد که مزیت اصلی این سیستم تهویه مطبوع محسوب می شود.

کولر گازی سام سری MR و MKR مجهز به فناوری اینورتر

کولر گازی سام یکی از برندهای شناخته شده کولر گازی در ایران است که تولید کشور چین می باشد. کولر گازی سام درواقع محصولی از شرکت سام گروه آتی در ایران است که از طریق چندین تامین کننده خارجی در آسیا محصولات خود را تامین و به بازار ایران عرضه می کند.

کولرهای گازی سام از تنوع بسیار بالایی برخوردار است که طراحی زیبا و قیمت مناسب سبب شده بسیاری در ایران کولر گازی سام را به دیگر برندها ترجیح دهند. کولر گازی کم مصرف از جمله محصولات پرطرفدار این برند می باشد که دو مدل MR و MKR  از جمله آنها هستند.

کولر گازی سام سری MR و MKR  :

کولرهای گازی سری MR و MKR  در ظرفیتهای متنوع با قابلیت سرمایشی و گرمایشی چند سالی از سوی شرکت سام تولید و به بازار عرضه شده اند. محصولهای این سری دارای ظرفیت , 12000, 18000, 24000 و 30000 هستند که با قدرت موتور قوی توانایی تامین هوای مطبوع در واحدهای مسکونی و اداری را دارا می باشند.
کولر گازی سام سری MKR

این سری از محصولات سام مجهز به فناوری اینورتر بوده و تا میزان قابل توجهی در مصرف برق صرفه جویی می کنند. از این روی افرادی که به دنبال خرید و نصب کولر گازی کم مصرف هستند مشتری این سری از کولرهای گازی سام می باشند.

با توجه به کم مصرف بودن کولرهای گازی سری MR و MKR  برچسب انرژی گرید A بر روی محصول درج شده است که می تواند شما را به خرید این محصولات مجاب کند.

محصولات فوق از کمپرسور روتاری برند GMCC و گاز مبرد دوستدار محیط زیست R410  بهره می برند.

از دیگر ویژگیهای این سری از کولرهای گازی سام می توان به کم صدا بودن عملکرد دستگاه، قدرت پرتاب باد قوی، نمایشگر مخفی برای نمایش عملکرد دستگاه، قابلیت تنظیم سرعت فن، تنظیم خودکار دریچه هوا در چهار جهت، قابلیت شروع به کار مجدد خودکار همراه با  تایمر خاموش و روشن، فیلتر هوا با توانایی جذب ذرات ریز گرد و غبار و پوشش مناسب فینهای آلومینیومی با مقاومت بالا در برابر خوردگی اشاره کرد.

در آخر نیز باید گفت کولرهای گازی سام دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 2 سال ضمانت قطعات فنی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند که می تواند حس اعتماد خریداران را از خرید این کالای ضروری بیشتر جلب کند.