درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

فن کویل ساران و معرفی آن در سایت دماتجهیز

فن کویل ساران یکی از انواع مختلف فن کویل های ایرانی است که کارایی بسیار عالی دارد و میتوان از آن در پروژه های بزرگ و کوچک برای استفاده طولانی مدت قابل استفاده میباشد.

فن کویل ساران ، با کارایی بالا و دارا بودن فیلترهای آلومینیومی قابل شستشو و استفاده از بهترین موتورهای فن کویل موجود در دنیا، محصولی مناسب برای استفاده در منازل مسکونی و اماکن اداری به حساب می آیند.

فن کویل ساران در مدل های مختلف سقفی ، زمینی و کانالی وجود دارد.

فن کویل سقفی یکی از انواع فن کویل های ساران میباشد که به معرفی آن میپردازیم:

فن کویل سقفی ساران قابل نصب در بالای سقف کاذب میباشد و از کیفیت و طراحی بسیار زیبایی برخوردار است.

فن کویل سقفی ساران در ظرفیت های 200 تا 1200 سی اف ام تولید و عرضه میشوند و مصرف کنندگان میتوانند با توجه به متراژ مکان مورد نظر خود ظرفیت مناسب را خریداری و نصب کنند.

فن کویل ساران

ویژگی های فن کویل سقفی ساران:

سرمایش و گرمایش یکنواخت و سریع

دارای فیلتر هوای قابل شستشو

عایق کاری قسمت پایین تشتک، جهت جلوگیری از جمع آوری آب تقطیر شده در کف تشتک

مجهز به الکتروموتور تک فاز سه سرعته

صدای بسیار کم و آرام بدلیل استفاده از فن سانتریفیوژ

قابلیت نصب ترموستات اتاقی سه مرحله ای و استفاده از ریموت کنترل دستی

بدنه فن کویل های فوق از جنس ورق گالوانیزه می باشد.

فشار کار کلیه فن کویل های سقفی ساران 200  پی اس آی میباشد.

انواع مختلف فن کویل های ساران از تاریخ تحویل به مدت 18 ماه واز زمان راه اندازی اولیه به مدت یک سال از گارانتی شرکت اصلی بهره مند میشوند.

در شرکت دماتجهیز میتوانید فن کویل مورد نظر خود را با اطلاعات کامل و دقیق تر ، ویژگی ها، تصاویر، قیمت های مناسبتر مشاهده و خرید نمایید.

هود آشپزخانه ؛واردات بی رویه و خروج ارز

هود آشپزخانه یکی از کالاهای مهم و ضروری هر خانه و آشپزخانه است که بسیاری از تولید کنندگان داخلی این کالا را با طراحی متنوع و کیفیت بالا برای مصرف کنندگان داخلی و حتی خارجی تولید و عرضه می کنند. در این میان واردات بیش از حد این محصول می تواند به صنعت هود آشپزخانه ضربه مهلکی وارد کند.
هود آشپزخانه
همانطور که می دانید هود آشپزخانه نیز از جمله کالاهای پرمصرفی است که نمونه های داخلی بسیار متنوع و با کیفیتی دارد. با این حال مانند بسیاری از کالاهای دیگر که در ایران تولید می شوند و بازار بسیار خوبی دارند، واردات هود و هواکش هم می تواند کار تولید کنندگان داخلی را با کسادی روبه رو کند.

در این میان واردات هود و هواکش آشپزخانه به کشور کم نیست و بنا به آمارهای منتشر شده از سوی گمرک در 12 ماهه سال گذشته بیش از 949 تن از این محصول پرکاربرد وارد ایران شده است. بر این اساس با واردات این میزان هود آشپزخانه حدود ۳ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۳۶۱ دلار که معادل آن ۱۱ میلیارد و ۳۲ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۷۷۲ تومان می شود از کشور خارج شده است.

لازم به ذکر است این میزان واردات هود و هواکش آشپزخانه اغلب از کشورهایی نظیر اسپانیا، بلغارستان، ترکیه، آلمان، امارات متحده، ایتالیا، رومانی، چین، عمان و لهستان صورت گرفته که با وجود تنوع تولیدات داخلی کاملا غیر ضروری بوده است.

باید توجه داشت واردات بی رویه هود آشپزخانه در حالی صورت می گیرد که تولید کنندگان داخلی در زمینه تولید این کالا بسیار موفق عمل کرده اند. به عبارتی واردات بی رویه هود می تواند به بازار تولیدات داخلی ضربه ای جدی و غیر قابل جبران وارد کند. 

قیمت کولر گازی و کشف کولر گازی قاچاق به ارزش 15میلیارد تومان

قیمت کولر گازی آنرا جز اقلامی قرار داده است که بسیاری به دنبال خرید محصولات قاچاق و بانه ای هستند. اما آنچه مهم است کولر گازی قاچاق کیفیت کولر گازی اصل را ندارد و از گارانتی معتبر برخوردار نیست. از این روی توصیه می شود کولر گازی را از مراکز و سایتهای مجاز خریداری کنید حتی اگر قیمت کولر گازی گران باشد.


کولر گازی قاچاق
کولر گازی قاچاق


در این راستا هر چند وقت یکبار کولرهای گازی قاچاق در گوشه و کنار کشور کشف و ضبط می شوند که به طور قاچاق و غیر قانونی از مرزهای کشور وارد شده اند. قیمت کولر گازی قاچاق نسبت به کولر گازی اصل اندکی ارزان تر است از این روی مصرف کنندگان را تحریک می کند تا به خرید این نوع کولرها روی بیاورند.

در خبرهای امروز هم اخباری مبنی کشف انبار بزرگ کولر گازی قاچاق در اهواز منتشر شده است که طبق اعلام مامورین ارزش کولرهای موجود در این انبار 150 میلیارد ریال می باشد.

به گفته فرمانده انتظامی استان خوزستان، یک انبار بزرگ کالای قاچاق حاوی کولرهای گازی قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی استان خوزستان در شهرستان اهواز کشف و ضبط شد.

سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر گفت: در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و تمرکز بر کشف انبارهای دپو کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهواز توانستند با انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی انبار بزرگ دپو کولر قاچاق در این شهرستان را شناسایی کرده و موضوع کشف را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

این مقام ارشد در ادامه گفت: با اقدامات پلیسی مامورین سرانجام محل دپو شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی اکیپی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی به محل اعزام شدند. پس از بازرسی به عمل آمده تعداد 4 هزار و 874 دستگاه انواع کولر که فاقد هرگونه مجوز گمرکی بودند کشف و ضبط شدند.

به گفته سردار عباس زاده کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 150 میلیارد ریال تخمین زده اند. لازم به ذکر است در خصوص این پرونده یک قاچاقچی حرفه ای دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

داکت اسپلیت هایسنس سقفی قابل نصب در هتل، کتابخانه و مجتمع‌ها

داکت اسپلیت هایسنس یک سیستم تهویه مطبوع محبوب در میان سازندگان و صاحبان پروژه های ساختمانی بزرگ و کوچک است که با طراحی زیبا، عملکرد عالی و قیمت مناسب توانسته به این میزان محبوبیت در میان آنها دست یابد.

داکت اسپلیت هایسنس سقفی مدل پرفروش این سری از محصولات هایسنس است که در ظرفیتهای 18000، 24000، 36000، 48000 و 60000 بی تی یو برای تامین هوای مطبوع در واحدهای مسکونی و اداری، هتلها، کتابخانه ها، مساجد و غیره بسیار مناسب است.

داکت اسپلیت هایسنس سقفی
داکت اسپلیت هایسنس سقفی


به طور کلی داکت اسپلیت های سقفی قابل نصب در بالای سقف کاذب واحدهای ساختمانی هستند که این مدل خاص نیز به صورت مخفی در این قسمت نصب می شود. لازم به ذکر است کانالهایی که به داکت اسپلیت متصل می شوند هوای خنک و یا هوای گرم را در فضاهای مختلف واحد مربوطه بصورت مناسب توزیع می کنند.

همچنین داکت اسپلیت هایسنس سقفی از فناوری اینورتر برخوردار بوده که مصرف برق را تا میزان بسیار زیادی کاهش می دهد. برای این دستگاه رده انرژی آ اعلام شده است. به علاوه داکت اسپلیت فوق از گاز مبرد دوستدار محیط زیست آر410 بهره می برد.

ویژگیهای دیگر داکت اسپلیت هایسنس سقفی عبارتند از:


طراحی زیبا با ابعاد کوچک و وزن کم
• کارکرد فن در سه سرعت متوسط، کم و زیاد
• عملکرد گرمایشی پر قدرت تا دمای منفی 10 درجه سانتیگراد
• قابلیت اتصال به کویل آبگرم جهت تامین گرمایش
• عملکرد کم صدا به دلیل بهره گیری از فنهای پلاستیکی
• مجهز به فیلتر هوای قابل شستشو
• دارای محفظه درین داخلی به همراه عایق کاری مناسب و حسگر کنترلی سطح آب

در انتها باید افزود داکت اسپلیت هایسنس سقفی دارای 5 سال گارانتی تعویض کمپرسور و 2سال گارانتی قطعات فنی است با خرید از شرکت مهندسی دماتجهیز از امتیاز نصب رایگان توسط شرکت گارانتی دهنده برخوردار خواهید شد.

کولر گازی سامسونگ سری مکس؛ طراحی زیبا با قیمت مناسب

کولر گازی سامسونگ در مدلهای متنوع و ظرفیتهای مختلف حق انتخاب بیشتری به علاقه مندان خرید کولر گازی می دهد. کولر گازی سامسونگ در مدلهای دیواری، ایستاده و پنجره ای در ظرفیتهای 13000 الی 50000 بی تی یو تولید و عرضه می شود.

مدلهای مختلف کولر گازی سامسونگ معمولا در دو نوع سرما و گرما و فقط سرما طراحی می شوند تا مصرف کنندگان بنا به نیاز و انتظارات خود مدل مورد نظر را خریداری و در محیط زندگی خود نصب کنند.

یکی از مدلهای پرفروش کولرهای گازی سامسونگ مدل مکس است که در چهار ظرفیت مختلف 13000، 19000، 25000 و 30000 در دو نوع سرمایش و گرمایش و فقط سرمایش ارائه شده اند.

از لحاظ قیمت کولر گازی نیز باید گفت نسبت به کولرهای گازی سامسونگ سری گود، گود وان، بوراکای و بتر کمتر است. با دانستن امکانات خوب این سری از کولرهای گازی سامسونگ می توانید انتخاب بهینه تری داشته باشید.

کولر گازی سامسونگ سری مکس
کولر گازی سامسونگ سری مکس


ویژگیهای کولر گازی سامسونگ سری مکس

  • مجهز به کمپرسور روتاری و گاز مبرد آر22
  • دارای فیلتر هوا به منظور جلوگیری از انتشار ذرات حساسیت زا و گرد و غبار
  • سیستم تمیز کننده خودکار پنل داخلی
  • سیستم خنک کننده سریع
  • حالت خواب که دمای محیط را برای خواب راحت تنظیم می کند.
  • دارای محافظ کمپرسور در مقابل صدمات احتمالی ناشی از نوسانات برق
  • مجهز به روکش محافظ فینها
  • دارای تایمر 24 ساعته
  • قابلیت کارکرد در دمای 54 درجه سانتیگراد
  • این سری از کولرهای گازی سامسونگ با مصرف برق کم دارای گرید انرژی بی است.


در آخر باید گفت کولرهای گازی سامسونگ سری مکس از5 سال ضمانت تعویض کمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات فنی توسط سام سرویس برخوردار می باشد. با خرید از شرکت دماتجهیز ضمن مقایسه مدلهای مختلف کولر گازی سامسونگ می توانید خرید بهینه ای را همراه با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجرب تجربه کنید.