درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

هود آشپزخانه شومینه ای تنوع ترین نوع هود آشپزخانه

به طور کلی هود آشپزخانه از تنوع بسیار زیادی برخوردار است و در انواع مختلف هود شومینه ای، هود مورب، هود جزیره ای، هود مخفی و هود زیر کابینتی تولید می شود. کاربران می توانند متناسب با نیاز خود از میان انواع هود بهترین انتخاب را داشته باشند.

در این میان یکی از کاربردی ترین و متنوع ترین مدل های هود آشپزخانه ، هود شومینه ای است. هود شومینه ای با قابلیت نصب بر روی دیوار دارای سایزبندی بسیار متنوعی است و معمولا در سه سایز مختلف 60، 80 و 90 سانتیمتر تولید می شود.

برای خرید انواع هود شومینه ای از برند هود استیل البرز ، هود اخوان و هود بیمکث به سایت دماتجهیز مراجعه فرمایید.

همچنین هودهای آشپزخانه شومینه ای در مدل های مختلف تخت و خمیده از جنس استیل و شیشه در رنگ های متنوع مشکی، سفید و استیل طراحی و عرضه می شوند تا شما متناسب با سلیقه تان بهترین انتخاب را داشته باشید.
هودهای شومینه علاوه بر تنوع در طرح و رنگ و سایز از مزایای بسیاری برخوردار هستند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

هود آشپزخانه شومینه ای استیل البرز
هود آشپزخانه شومینه ای استیل البرز

هود آشپزخانه شومینه ای و مزایا و ویژگی های آن


به دلیل قرارگیری صفحه مکش هود شومینه ای درست در قسمت بالای اجاق گاز، این مدل هود نسبت به سایر مدل ها دارای قدرت مکش بیشتری است.

همچنین در این نوع از هود به دلیل ارتفاع زیاد دودکش، امکان نصب موتورهایی با قدرت زیاد وجود دارد که همین موضوع مکش هودهای آشپزخانه شومینه ای را چند برابر می کند.

موتور قدرتمند در این مدل از هودها سبب شده دستگاه های مذکور دارای دور موتور تا 6 دور باشند که در کمتر هود مخفی یا مورب می توانید شاهد آن باشید.

روشنایی دستگاه های مذکور مانند سایر مدل های هود از طریق لامپ هالوژن یا ال ای دی تامین می شود که می تواند روشنایی مورد نیاز شما را به خوبی فراهم نماید.

فیلتر به کار برده شده در هودهای شومینه ای از نوع فیلتر آلمینیومی قابل شستشو می باشد که معمولا مجهز به سیستم تشخیص زمان شستشو و تعویض فیلتر هستند.

هودهای شومینه ای به امکانات مدرن نظیر سنسور دود و دما، صفحه لمسی، سیستم ایمنی و محافظ حرارتی و غیره مجهز شده اند و شما می توانید متناسب با بودجه خود بهترین نوع هود آشپزخانه را انتخاب و در آشپزخانه خود نصب کنید.

قیمت هود شومینه ای با توجه به برند، طرح و رنگ، قدرت مکش، امکانات و جنس بدنه از تنوع بسیار زیادی برخوردار می باشد. هیچ یک از مدل های هود آشپزخانه از لحاظ قیمت این میزان تنوع را ندارند. همین موضوع باعث می شود افراد با هر میزان بودجه بتوانند هود شومینه ای تهیه نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.