درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

کولر گازی سامسونگ اینورتر و ویژگی های منحصر به فرد آن

کولر گازی سامسونگ اینورتر این روزها بیشترین مشتری را در بازار دارد و این به دلیل برند برتر بودن، مصرف برق کمتر و داشتن ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد است.

اگر شما هم این روزها به دنبال خرید یک مدل کولر گازی سامسونگ اینورتر هستید، می توانید از میان اسپلیت های سامسونگ سری گود وان، ویندفری، بوراکای و مدل های ایستاده مدل مورد نظرتان را انتخاب کرده و از امکانات عالی و مصرف برق کم محصول مورد نظر بهره ببرید.

در میان مدل های مختلف کولر گازی اینوتر سامسونگ که نام بردم، کولرهای سری گود وان جز پرفروش ترین های بازار محسوب می شوند که در ادامه می خواهم ویژگی های منحصر به فرد آن را معرفی کنم.


کولر گازی سامسونگ اینورتر سری گود وان


کولر اسپلیت اینورتر سامسونگ گود وان از جمله پیشرفته ترین مدل های اسپلیت سامسونگ است که در 4 ظرفیت 10، 13، 19 و 25هزار بی تی یو بر ساعت با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش تولید می شود.

کولر گازی سامسونگ اینورتر گود وان
کولر گازی سامسونگ اینورتر گود وان


این مدل کولر گازی اسپلیت سامسونگ مانند سایر کولرهای گازی اینورتر، مجهز به کمپرسور روتاری و گاز مبرد R410a است؛ اما آنچه این سری از اسپلیت های سامسونگ را از بقیه مدل ها متمایز می کند ویژگی های منحصر به فرد دستگاه است.


ویژگی ها و امکانات کولر گازی سامسونگ اینورتر گود وان


مجهز به سیستم خنک کننده سریع و حالت خواب راحت
دارای کمپرسور VTR با قابلیت کارکرد تا دمای 54 درجه سانتیگراد مجهز به روکش محافظ فین ها
طراحی سه وجهی ویژه مدل گود وان با افزایش قدرت پرتاب باد تا 14 متر
امکان مکش هوای بیشتر با افزایش سطح دریچه مکش
گردش بیشتر جریان هوا با تعبیه فن بزرگتر در دستگاه
عریض تر شدن دریچه خروجی هوا
فیلتراسیون کامل هوا با فیلتر سه لایه Easy با پوشش ضد باکتری
دارای پنل کریستالی براق با نمایشگر مخفی دما و تایمر 24 ساعته

با این وصف پیش به سوی خرید کولر گازی سامسونگ اینورتر سری گود وان که می توانید از طریق لینک کولر گازی در سایت دماتجهیز به این محصولات دسترسی داشته باشید.

پکیج ایران رادیاتور : اطلاعاتی در مورد خرید پکیج های ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور از بهترین و شناخته شده ترین برند های پکیج در ایران بشمار می آید ، حال این سوال پیش می آید که با توجه به مدل های بسیار متنوعی که دارد چکونه و کدام مدل پکیج را انتخاب کنیم. در زیر به نکاتی برای انتخاب راحتتر پکیج ایران رادیاتور اشاره شده است.

پکیج ایران رادیاتور به دو نوع زمینی و دیواری تقسیم بندی میشود:

نوع زمینی پکیج ها در جاهایی که نیاز به حجم مخزن بیشتری دارند ، برای مکان هایی با متراژ بالا  و مکان هایی که نیاز به ظرفیت حرارتی بالایی دارد  مورد استفاده قرار میگیرد ( مانند ساختمان های چند طبقه و ویلاها و...) . پکیج های زمینی بیشتر دارای مخزن چدنی با استیل آب هستند ولی پکیج دیواری از مبدل گرمایشی استفاده میکند.

پکیج ها میتوانند از سه نوع سوخت استفاده کنند: گاز، گازوئیل، برق

عمدتا از پکیج های برقی و گاز سوز بدلیل اشغال فضای کمتر و کم صدا بودن در منزل استفاده میشود. پکیج های گازوئیل سوز برای استفاده در انبار و موتوخانه ها مناسب میباشد.

پکیج ایران رادیاتور

نکاتی که هنگام خرید پکیج ایران رادیاتور باید به آن توجه داشته باشید:

برای محاسبه تقریبی ظرفیت پکیج مورد نیاز، متراژ واحد مسکونی را در عدد 150 (کیلو کالری) و متراژ واحدهای اداری را در عدد 100 (کیلو کالری) ضرب می کنیم.

در صورتیکه بخشی از مسیر دودکش پکیج دیواری به صورت افقی ( بیش از 30 سانتی متر) باشد، استفاده ازپکیج های فن دار الزامی است.

پکیج های دو مبدله در شرایطی مورد استفاده قرار می گیرند که یا آب ورودی دارای سختی (املاح) زیاد باشد و یا زیربنای آپارتمان بیش از 120 متر باشد.

در صورتیکه محل نصب پکیج در بالکن یا فضای باز باشد نیز استفاده از پکیج فن دار الزامی است.

فشار آب شهر در محل نصب دستگاه پکیج  گازی می باید حداقل 0.5 و حداکثر 3.5 اتمسفر باشد.

شما میتوانید با مراجعه به سایت دماتجهیز علاوه بر مشاهده اطلاعات فنی و کامل انواع پکیج ایران رادیاتور، از قیمت های به روز آن مطلع شوید و با اطلاع جامع و کامل راجب پکیج ها و مقایسه قیمت ها بهترین خرید را با اطمینان کامل داشته باشید.

مبدل حرارتی وظیفه حرارت بین دو سیال با دماهای متفاوت را به عهده دارند. از مبدل  های حرارتی در سیستم های گرمایش و سرمایش  ساختمان ، بخش تهویه مطبوع  ، فرآروی شیمیایی و .. میتوان استفاده کرد.

انواع مختلف مبدل حرارتی:

  • مبدل های حرارتی پوسته و لوله
  • مبدل های حرارتی صفحه ای
  • مبدل های حرارتی هوا خنک یا پره ای

مبدل های حرارتی برحسب عملکرد به چند مدل رده بندی میشوند:

مبدل های حرارتی با جریان همسو: در این نوع مبدل سیالات سرد ویا گرم در جهت یکسان وارد میشوند و بصورت یکسان جریان دارند و از سمت یکسان خارج میشوند.

مبدل با جریان نا همسو: در دو جهت متفاوت وارد میشوند و بصورت مخالف هم جریان پیدا میکنند و از جهت مخالف هم خارج میشوند.

مبدل  های حرارتی  با جریان متقاطع: در این مبدل حرارتی سیالات به صورت عمود برهم حرکت میکنند.

مبدل حرارتی هپاکو یکی از برند های مبدل های حرارتی صفحه ای میباشد که بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است.

مبدل حرارتی

ویژگیهای مبدل حرارتی صفحه ای هپاکو :

مبدل های حرارتی صفحه ای هپاکو با راندمان بیش از 95 درصد آبگرم مصرفی فوری و بهداشتی را با کمترین هزینه و بدون اتلاف انرژی تامین می کند.

این مبدل های حرارتی با ابعاد کوچک ، وزن کم و بازدهی بالا، قیمت مناسب دارای راندمان عملکرد بسیار مطلوبی می باشد.

با جایگزینی مبدل های حرارتی هپاکو با منابع دو جداره و کویل دار تا حدود 30 درصد در مصرف سوخت صرفه جویی نمائید.

دارای ضریب رسوب پذیری بسیار پایین نسبت به کلیه مبدل های حرارتی رایج می باشد.

توجه به ظرفیت و توان حرارتی دیگ آب گرم در به کار بردن و انتخاب مبدل حرارتی بمنظور امکان دسترسی به مقدار آبگرم کافی جهت تبادل حرارت بسیارمهم است.

مبدل های حرارتی هپاکو دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند که میتوانید در شرکت دماتجهیز مدل های متنوع مبدل های حرارتی را مشاهده و با اطمینان خاطر خریداری فرمایید.

فن کویل و معیارهای مهم در انتخاب: نوع،ظرفیت و ابعاد

انواع فن کویل به عنوان سیستم تهویه مطبوع محبوب سازندگان و صاحبان پروژه های ساختمانی بزرگ، در مواقعی که بخواهند درجه حرارت هر فضا در ساختمان به صورت جداگانه قابل کنترل باشد مورد استفاده قرار می گیرند.


فن کویل زمینی دماتجهیز


همچنین استفاده از فن کویل به عنوان سیستم تهویه مطبوع ساختمان ها، از انتقال و جابه جایی هوا و آلودگی ها بین فضاهای مختلف ساختمان جلوگیری می کند.

اگر قصد دارید از فنکویل ها برای خنک و گرم کردن محیط زندگی خود استفاده کنید در انتخاب فنکویل باید به یک سری فاکتورها 

توجه کنید که در این مطلب به برخی از آنها اشاره می کنیم.


معیارهای مهم در انتخاب فن کویل


نوع: پیش از هر چیزی بایستی به نوع فن کوئل مورد نیاز توجه کنید که با توجه به نوع کاربری و موقعیت نصب تفاوت می کند.
امروزه فنکوئل ها در انواع مختلف فن کویل زمینی ، سقفی، سقفی زمینی، کانالی، کاستی و دیواری موجود می باشند که نوع زمینی به صورت روبه روزن، بالازن و مورب زن تولید می شود.
همچنین فنکویل کاستی در دو نوع مختلف کاستی چهار طرفه و کاستی یک طرفه تولید و عرضه می شود که نوع اول به دلیل دهش و پخش هوا از چهار جهت و نوع دوم به دلیل دهش هوا از یک طرف به این عنوان شناخته می شود.
ظرفیت: مهم ترین مشخصه و ویژگی فن کوئل ها، ظرفیت است که نشان دهنده حجم هوادهی فنکوئل (بر حسب فوت مکعب) در یک دقیقه می باشد. معمولا در این خصوص معیار محاسبات، دور متوسط فنکویل می باشد که براساس مساحت واحد ساختمانی بایستی مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.
جدولی که در سایت دماتجهیز در قسمت فن کویل ها قرار داده ایم به شما نشان می دهد که هر ظرفیت فن کوئل مناسب واحد ساختمانی با چه متراژی است.
ابعاد: پارامتر مهم بعدی در انتخاب تجهیزات ساختمانی خصوصا سیستم های تهویه مطبوع و فنکوئل ها، اندازه و سایز دستگاه است.
در این میان اندازه و سایز فن کویل ، در صورت انتخاب مدل های سقفی و کاستی که نیاز به نصب در داخل سقف را دارند اهمیت بیشتری پیدا می کند که بایستی در نظر داشته باشید.

مبدل حرارتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

مبدل حرارتی

مبدل حرارتی پرکاربرد ترین عضو فرآیند شیمیایی میباشند که  میتوان آنها را در بیشتر واحدهای صنعتی مشاهده کرد . مبدل ها وسایلی هستند که وظیفه امکان انتقال انرژی گرمایی و تبادل حرارت بین دو یا چند سیال در دماهای مختلف را فراهم میکنند . تبادل کننده حرارت می توانند آب، گاز، روغن، هوا و ... باشند.

مبدل حرارتی کاربرد های بسیار زیادی در پالایشگاه ها ، صنایع پتروشیمی ، صنایع ساخت و تولید ، صنایع فرآیندی ، صنایع غذایی و دارویی ، صنایع ذوب ، فلز ، گرمایش ، تهویه مطبوع ، سیستم های تبرید و کاربردهای فضایی نیز دارد.

مبدل حرارتی

انواع مبدل های حرارتی در تاسیسات حرارت مرکزی و تهویه مطبوع:

  • مبدل حرارتی پوسته و لوله
  • مبدل حرارتی صفحه ای
  • مبدل حرارتی هوا خنک یا پره ای

مبدل حرارتی پوسته و لوله:

نوعی مبدل حرارتی است که در صنایع شیمیایی مانند واحدهای تقطیر نفت خام کاربرد دارد ، همان‌طور که از نام آن پیداست مبدل های حرارتی پوسته و لوله از یک مخزن استوانه‌ای شکل بزرگ که به آن پوسته گفته میشود در فشار بالا و تعدادی لوله در داخل خود تشکیل شده است. مایع در داخل لوله‌ها حرکت می‌کند و بخار داغ بر روی لوله‌ها و درون پوسته جریان دارد. به علت تعداد زیاد این لوله‌ها و سطح تماس بالایی که ایجاد می‌کند، حرارت بخار به مایع داخل لوله منتقل شده و مایع را به جوش می‌آورد.

از مزایای مبدل های حرارتی پوسته و لوله میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در حجم کم ایجاد سطح بزرگی برای انتقال حرارت می کنند.
  • قابلیت استفاده برای دامنه وسیعی از مواد را دارند.
  • به راحتی تمیز می شوند.

در بخش مبدل های حرارتی سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز که اولین و پر بیننده ترین سایت فروشگاهی دستگاه های سرمایش و گرمایش در خاورمیانه میباشد  خلاصه و جامع ارائه شده، کالاهای مورد نظر خود را با بهترین قیمت ها و اطمینان از محصول با گارانتی و خدمات معتبر از جانب شرکت های اصلی به راحتی خریداری فرمایید.