درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

پکیج ایران رادیاتور : اطلاعاتی در مورد خرید پکیج های ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور از بهترین و شناخته شده ترین برند های پکیج در ایران بشمار می آید ، حال این سوال پیش می آید که با توجه به مدل های بسیار متنوعی که دارد چکونه و کدام مدل پکیج را انتخاب کنیم. در زیر به نکاتی برای انتخاب راحتتر پکیج ایران رادیاتور اشاره شده است.

پکیج ایران رادیاتور به دو نوع زمینی و دیواری تقسیم بندی میشود:

نوع زمینی پکیج ها در جاهایی که نیاز به حجم مخزن بیشتری دارند ، برای مکان هایی با متراژ بالا  و مکان هایی که نیاز به ظرفیت حرارتی بالایی دارد  مورد استفاده قرار میگیرد ( مانند ساختمان های چند طبقه و ویلاها و...) . پکیج های زمینی بیشتر دارای مخزن چدنی با استیل آب هستند ولی پکیج دیواری از مبدل گرمایشی استفاده میکند.

پکیج ها میتوانند از سه نوع سوخت استفاده کنند: گاز، گازوئیل، برق

عمدتا از پکیج های برقی و گاز سوز بدلیل اشغال فضای کمتر و کم صدا بودن در منزل استفاده میشود. پکیج های گازوئیل سوز برای استفاده در انبار و موتوخانه ها مناسب میباشد.

پکیج ایران رادیاتور

نکاتی که هنگام خرید پکیج ایران رادیاتور باید به آن توجه داشته باشید:

برای محاسبه تقریبی ظرفیت پکیج مورد نیاز، متراژ واحد مسکونی را در عدد 150 (کیلو کالری) و متراژ واحدهای اداری را در عدد 100 (کیلو کالری) ضرب می کنیم.

در صورتیکه بخشی از مسیر دودکش پکیج دیواری به صورت افقی ( بیش از 30 سانتی متر) باشد، استفاده ازپکیج های فن دار الزامی است.

پکیج های دو مبدله در شرایطی مورد استفاده قرار می گیرند که یا آب ورودی دارای سختی (املاح) زیاد باشد و یا زیربنای آپارتمان بیش از 120 متر باشد.

در صورتیکه محل نصب پکیج در بالکن یا فضای باز باشد نیز استفاده از پکیج فن دار الزامی است.

فشار آب شهر در محل نصب دستگاه پکیج  گازی می باید حداقل 0.5 و حداکثر 3.5 اتمسفر باشد.

شما میتوانید با مراجعه به سایت دماتجهیز علاوه بر مشاهده اطلاعات فنی و کامل انواع پکیج ایران رادیاتور، از قیمت های به روز آن مطلع شوید و با اطلاع جامع و کامل راجب پکیج ها و مقایسه قیمت ها بهترین خرید را با اطمینان کامل داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.