درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

قیمت کولر گازی و کشف کولر گازی قاچاق به ارزش 15میلیارد تومان

قیمت کولر گازی آنرا جز اقلامی قرار داده است که بسیاری به دنبال خرید محصولات قاچاق و بانه ای هستند. اما آنچه مهم است کولر گازی قاچاق کیفیت کولر گازی اصل را ندارد و از گارانتی معتبر برخوردار نیست. از این روی توصیه می شود کولر گازی را از مراکز و سایتهای مجاز خریداری کنید حتی اگر قیمت کولر گازی گران باشد.


کولر گازی قاچاق
کولر گازی قاچاق


در این راستا هر چند وقت یکبار کولرهای گازی قاچاق در گوشه و کنار کشور کشف و ضبط می شوند که به طور قاچاق و غیر قانونی از مرزهای کشور وارد شده اند. قیمت کولر گازی قاچاق نسبت به کولر گازی اصل اندکی ارزان تر است از این روی مصرف کنندگان را تحریک می کند تا به خرید این نوع کولرها روی بیاورند.

در خبرهای امروز هم اخباری مبنی کشف انبار بزرگ کولر گازی قاچاق در اهواز منتشر شده است که طبق اعلام مامورین ارزش کولرهای موجود در این انبار 150 میلیارد ریال می باشد.

به گفته فرمانده انتظامی استان خوزستان، یک انبار بزرگ کالای قاچاق حاوی کولرهای گازی قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی استان خوزستان در شهرستان اهواز کشف و ضبط شد.

سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر گفت: در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و تمرکز بر کشف انبارهای دپو کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهواز توانستند با انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی انبار بزرگ دپو کولر قاچاق در این شهرستان را شناسایی کرده و موضوع کشف را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

این مقام ارشد در ادامه گفت: با اقدامات پلیسی مامورین سرانجام محل دپو شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی اکیپی از ماموران اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی به محل اعزام شدند. پس از بازرسی به عمل آمده تعداد 4 هزار و 874 دستگاه انواع کولر که فاقد هرگونه مجوز گمرکی بودند کشف و ضبط شدند.

به گفته سردار عباس زاده کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 150 میلیارد ریال تخمین زده اند. لازم به ذکر است در خصوص این پرونده یک قاچاقچی حرفه ای دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.