درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

هود آشپزخانه و کشف یک انبار احتکار هود در سمنان

هود آشپزخانه و سینک نیز در این شلوغی و التهاب بازار به لیست کالاهای احتکاری اضافه شدند و در این راستا یک انبار بزرگ احتکار هود و سینک در سمنان کشف و ضبط گردید.

مهدی یحیایی، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در روزهای اخیر خبر کشف یک انبار احتکار کالا حاوی یک هزار و 100 عدد هود آشپزخانه و سینک در شهرک صنعتی سمنان را منتشر نمود.


کشف نبار هود آشپزخانه احتکاری
کشف نبار هود آشپزخانه احتکاری


طبق گفته های یحیایی، در جهت کنترل بازار و جلوگیری از نوسان قیمت ها در قالب طرح تشدید مبارزه با احتکار کالا، بازرسان سازمان با اجرای گشت مشترک با حضور نماینده تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی موفق به کشف این انبار احتکار کالا در شهرک صنعتی سمنان شدند.

به گفته ایشان ارزش ریالی این تعداد هود و سینک آشپزخانه حدود هشت میلیارد ریال براورد شده است که در اولین اقدام این پرونده جهت بررسی، اعمال قانون و برخورد با متخلفان به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

لازم به ذکر است در راستای مبارزه با احتکار کالا، کلیه انبارهای بدون شناسه که نسبت به اعلام موجودی کالا اقدام نکرده اند به عنوان انبار احتکار کالا ضبط می شوند.

برای این منظور اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از مردم می خواهد که در صورت مشاهده انبارهای غیر قانونی و هرگونه بارگیری و تخلیه باری که بصورت مشکوک انجام می گیرد و نیز تخلفهایی از قبیل احتکار، اختفاء و امتناع از عرضه کالا و گرانفروشی مراتب را با شماره 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اطلاع دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.