درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

فروش هود آشپزخانه در فروشگاه اینترنتی دماتجهیز

برترین برندهای هود آشپزخانه به همراه اطلاعات فنی کامل در سایت فروشگاهی دماتجهیز ارائه گردیده است تا مشتریان عزیز به راحتی بتوانند هود آشپزخانه مناسب آشپزخانه خود را انتخاب و خریداری نمایند.


هود آشپزخانه استیل البرز
هود آشپزخانه استیل البرز


هود آشپزخانه بیمکث


هود بیمکث تولید شرکت معتبر ستاره طلایی صنعت می باشد که از طراحی متنوع و کیفیت بسیار عالی برخوردار می باشد.
هود بیمکث در انواع مختلف مورب، شومینه ای، زیرکابینتی، مخفی و جزیره ای در ابعاد 60، 70، 80، 90 و 100 سانتیمتر ارائه می شود که با قدرت مکش مناسب از عملکرد عالی برخوردار می باشند.

هود لتو


لتو یکی از برندهای خارجی شناخته شده لوازم بزرگ آشپزخانه در ایران است که اصالتا متعلق به کشور ایتالیا می باشد. هود لتو یکی از محصولات محبوب این تولید کننده ایتالیایی می باشد که از تنوع و کیفیت عالی برخوردار می باشد.
هود لتو شامل هود جزیره ای، مورب، شومینه ای، مخفی و زیرکابینتی می شود که در ابعاد 50، 60 و 90 سانتیمتر و تولید و عرضه می شوند.

هود استیل البرز


برای شما عزیزانی که به دنبال شناخته شده ترین برند ایرانی هود آشپزخانه هستید، قطعا هود استیل البرز اولین گزینه خواهد بود.
شرکت استیل البرز که از پیشگامان صنایع استیل در ایران می باشد در عرصه تولید انواع هود به موفقیت چشمگیری دست یافته است به گونه ای که هودهای آشپزخانه این شرکت به کشورهای خارجی نیز صادر می گردند.
هود استیل البرز با کیفیت عالی در انواع مختلف شومینه ای، افقی و مورب در ابعاد 60 و 90 سانتیمتر طراحی و تولید می گردد.

برای خرید هود آشپزخانه با مراجعه به سایت دماتجهیز می توانید ضمن مقایسه مدلهای مختلف، از تحویل سریع، گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش برخوردار شده و رضایت کامل کسب نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.