درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

یک مدل هود آشپزخانه استیل البرز برای آشپزخانه های کوچک

در نظر داشته باشید در خرید هود آشپزخانه بایستی ابعاد آشپزخانه در نظر گرفته شود. معمولا هودهای آشپزخانه در سایز 60 و 90 سانتیمتر با قدرت مکش 500 الی 900 مترمکعب بر ساعت تولید می شوند که در خرید هود بایستی این پارامترها متناسب با ابعاد اجاق گاز و آشپزخانه انتخاب شوند.

هود استیل البرز دارای تنوع چشم گیری در مدل از نظر سایز و قدرت مکش است که این موضوع می تواند مشتریان را کاملا راضی نماید. اگر آشپزخانه منزل شما دارای فضای کمی است و مجبور هستید  در خرید لوازم آشپزخانه مدلهای جمع و جورتر را خریداری کنید، بدون شک هود استیل البرز با عرض 60 سانتیمتر بهترین انتخاب ممکن است.

هود آشپزخانه شومینه ای استیل البرز مدل 107

اگر به دنبال هود آشپزخانه استیل البرز با ابعاد جمع و جور هستید مدل شومینه ای 107 را معرفی می کنیم که با عرض 60 سانتیمتر و طراحی شیک مناسب برای آشپزخانه های مدرن کوچک شما می باشد.

هود استیل البرز مدل 107

این مدل هود شومینه ای با به کارگیری ورق استیل ضد زنگ و شیشه سکوریت به صورت بسیار شیک طراحی گردیده به گونه ای که جلوه و جذابیت فضای آشپزخانه شما را چندین برابر می نماید.

برای این مدل هود یک موتور قدرتمند با حداکثر قدرت مکش 960 مترمکعب بر ساعت و حداقل قدرت مکش 780 مترمکعب بر ساعت در نظر گرفته اند که در 3 دور مختلف کار می کند. با استفاده از کلیدهای لمسی تعبیه شده بر روی بدنه هود امکان انتخاب دورهای مختلف هود فراهم می باشد.

هود استیل البرز شومینه ای مدل 107 با وجود عرض 60 سانتیمتر دارای قدرت مکش بالایی است به طوری که به راحتی می تواند یک آشپزخانه تا مساحت 24 مترمربع را پوشش دهد.

فیلتر دستگاه فوق از نوع فیلتر آلومینیومی سه لایه قابل شستشو می باشد که برای جذب کامل ذرات معلق در هوا و چربی ها کارکرد بسیار عالی ای دارد.

این دستگاه دارای عملکرد کم صدا بوده و حداکثر صدای تولیدی آن زمان فعالیت با دور تند 55 دسی بل می باشد. همچنین هود مذکور مجهز به سنسور دود و دما بوده و فاقد کنترل از راه دور می باشد. همچنین روشنی دستگاه توسط دو لامپ ال ای دی کم مصرف تامین می شود. 

در خصوص گارانتی هم باید گفت کلیه هودهای استیل البرز دارای 24 ماه گارانتی استیل البرز و 10 سال خدمات پس از فروش به همراه نصب رایگان می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.