درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

بازار داغ تعمیرات اسپلیت با افزایش قیمت کولر گازی

بالا رفتن قیمت لوازم خانگی از جمله قیمت کولر گازی ، بازار تعمیرات را حسابی داغ کرده است. 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از رییس فروشندگان لوازم خانگی، با افزایش قیمت لوازم خانگی خصوصا قیمت کولر گازی و اسپلیت، مراجعه مردم به تعمیرگاهها به منظور بازسازی لوازم مصرفی درخانه ها افزایش چشمگیری یافته است.

محمد طحان پور به بهبود شرایط تامین کالاهای مختلف در بازار نسبت به دو ماه قبل اشاره کرد و افزود: با وجود افزایش چشمگیر قیمت انواع لوازم خانگی قدرت خرید مردم کاهش یافته و به دنبال آن آنها بیشتر به سمت تعمیرات گرایش پیدا کرده اند.

به گفته رییس فروشندگان لوازم خانگی، در این راستا تعداد فروش لوازم خانگی دسته دوم هم افزایش یافته که به دلیل استفاده از قطعات نامناسب مشکل ساز است.

در ادامه طحان پور از افزایش شکایات مشتریان از لوازم خانگی خارجی سخن گفت و افزود: نمایندگی ها به دلیل نداشتن قطعه امکان ارائه خدمات پس از فروش را ندارند که این اتفاق سبب بروز اختلال در خدمات رسانی به مصرف کننده شده است.

ایشان در آخر به کالاهایی که بیشترین مراجعه را برای تعمیرات دارند اشاره کرد و گفت: مردم این روزها بیشتر برای تعمیر کولر گازی، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و یخچال فریزر به مراکز خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم خانگی مراجعه می نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.