درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

پکیج ایران رادیاتور:

اصولا برای رفع ایراد پکیج ابتدا باید عملکرد پکیج را بشناسید.

الف)انواع پکیج ها از لحاظ مدار آب
ب)اصول عملکرد پکیج
پکیج های دیواری از نظر مدار تولید آب گرم مصرفی به دو دسته تقسیم می‌شوند: دستگاه های تک مبدل و دستگاه های دو مبدل

از نظر تولید آب گرم سیستم گرمایشی دستگاه های تک مبدل و دو مبدل مثل هم عمل میکنند . در هردو سیستم برای انتقال و کنترل گرما و به گردش درآوردن آب در سیستم گرمایشی از لوازم مشترک استفاده میشود و عملکرد یکسانی دارند.

رفع عیب پکیج ایران رادیاتور

ابتدا باید به این توجه کرد که کدها و هشدارها در برند ها و مدل های مختلف پکیج با یکدیگر متفاوت است و برای هر دستگاه بصورت جداگانه و اختصاصی تهیه و در اختیار سرویس کاران و خریداران آن دستگاه قرار میگیرد.

پکیج ایران رادیاتور

در زیر به مواردی از عیب های پکیج ایران رادیاتور اشاره میکنیم:

الف)فن کار میکند اما پرشر سوییچ هوا در وضعیت قطع میباشد. اگر این ایراد در گاهی اوقات در شبانه روز ایجاد میشود و مشکل با ریستارت کردن حل میشود مسلما برد الکترونیکی دستگاه خراب است و باید تعویض شود.

ب) فن روشن نمیشود. اگر فن دستگاه روشن نمیشود ابتدا باید فن دستگاه رو از نظر گیرپاژ بودن، سخت چرخیدن یا گرفتگی بین پره ها و عدم وجود مانع بین پروانه های آن را چک کرد و اطمینان حاصل کرد که چرخش بصورت روان صورت میگیرد. در بعضی موارد هم ممکن است کابل تامین برق از طرف برد الکتریک قطع باشد که باید محل اتصال آنرا چک کرد. اگر از طرف برد الکتریک هیچ جریانی برای روشن شدن فن صادر نشود یعنی برد ایراد دارد و باید تعمیر یا تعویض شود.

ج) فن روشن میشود. ابتدا باید ونتوری و شیلنگ متصل به آنرا از لحاظ تمیز بودن و عدم گرفتگی مورد بررسی قرار گیرد. در بعضی موارد ممکن است شیلنگ از جای خود خارج شده یا مسیر ونتوری و شیلنگ مسدود شده است.

در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز ، اطلاعات و قیمت های تضمین شده پکیج ایران رادیاتور با گارانتی اصل جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.

کلیه پکیج های ایران رادیاتور دارای 2 سال گارانتی شرکت اصلی میباشند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.