درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

قیمت کولر گازی ؛ ضرورت سرویس و تعمیرات کولر گازی

با افزایش قیمت کولر گازی به دنبال افزایش قیمت ارز، استفاده صحیح از کولر گازی بیش از پیش توصیه می شود چراکه عمر دستگاه اسپلیت را افزایش داده و شما را از صرف هزینه های اضافه بابت خرید و تعمیرات در امان می دارد.
یکی از راههایی که شما را از صرف هزینه اضافی بابت قیمت کولر گازی و تعمیرات در امان می دارد، سرویس دوره ای دستگاه است.

قیمت گولر گازی و تعمیر و سرویس
قیمت گولر گازی و تعمیر و سرویس

قیمت کولر گازی و سرویس دوره ای برای افزایش عمر دستگاه

آنچه مسلم است تنها قیمت کولر گازی نیست که سر به فلک کشیده است، بلکه هزینه تعمیرات آن هم به دلیل افزایش قیمت قطعات دستگاه افزایش یافته است. از این روی با سرویس دوره ای دستگاه می توانید عمر مفید اسپلیت خود را افزایش دهید.

برای مشاهده قیمت کولر گازی می توانید به سایت دماتجهیز مراجعه نمایید.

در این میان به کاربران کولر اسپلیت توصیه می گردد در آغاز فصل گرما، پیش از راه اندازی مجدد اسپلیت، اقدام به سرویس دستگاه نمایند. برای این منظور بهتر است با سرویس کاران مجاز برند کولر گازی خود تماس حاصل نمایید تا آنها در اسرع وقت برای سرویس کولر شما مراجعه نمایند.
سرویس کار محترم ابتدا اقدام به شستشوی یونیت خارجی می نماید و پس از آن به سراغ یونیت داخلی یا پنل دستگاه شما می رود. در این مرحله شستشو، تعویض یا سرویس فیلترها صورت می پذیرد.
توجه داشته باشید در آغاز فصل سرما هم بایستی اقدام به سرویس اسپلیت نمایید تا عملکرد گرمایشی دستگاه بهبود و عمر آن افزایش یابد.

هزینه تعمیر کولر گازی

گاهی سرویس کولر گازی کافی نیست و دستگاه نیاز به تعمیرات پیدا می کند. در این مورد نیز بایستی به تعمیرکاران مجاز که از تجربه و تخصص کافی برخوردار هستند مراجعه نمایید.
لازم است بدانید هزینه تعمیرات با کارشناسی دقیق و تشخیص عیب مشخص می ‌شود. تشخیص درست عیب دستگاه به میزان قابل توجهی می تواند هزینه تعمیرات را کاهش دهد چراکه تعمیرکاران غیر حرفه ای شما را متحمل هزینه های اضافی می نمایند.

از جمله مشکلاتی که ممکن است کولر گازی به آن دچار شود می توان به کمبود گاز کولر گازی، خرابی کمپرسور، خرابی برد کولر گازی، خرابی خازن و غیره اشاره نمود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.