درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

قیمت کولر گازی سارقان را به فکر سرقت این کالای گرانقیمت انداخت!

قیمت کولر گازی سارقان را به فکر سرقت این کالای گرانقیمت انداخت!

همه نوع دزدی شنیده بودیم به جز سرقت کولر گازی؛ به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان در جنوب کشور سارقان کولرهای گازی شناسایی و دستگیر شدند.

بنا بر گزارشات رسیده از شهرستان قصرقند زاهدان، به دنبال گزارش دو فقره سرقت از مدارس شهر و سرقت چهار دستگاه کولر اسپلیت به ارزش تقریبی 5 میلیون تومان، پلیس آگاهی با تشکیل پرونده تحقیقات را آغاز کرد.

سارقین کولر گازی در قصرقند

متهمان این پرونده دو جوان سابقه دار 26 و 32 ساله هستند که طی جابه جایی محموله سرقتی توسط موتور سیکلت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ نوری، فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند در خصوص پرونده سرقت کولر گازی گفت: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی دقیق محل سرقتها و آثار بجامانده، تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری سارقان آغاز کردند.

به گفته ایشان ماموران رسیدگی پس از بدست آمدن اطلاعات کافی، بلافاصله با هماهنگی قضائی وارد عمل شده و با محاصره مخفیگاه، ۲ متهم و دیگر همدست آنان را در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ نوری افزود: متهمان در ابتدا هرگونه جرمی را منکر شدند اما پس از آن به سرقت چهار دستگاه کولر گازی از دو مدرسه و فروش کولرها به دو مالخر اعتراف کردند که با توجه به قیمت کولر گازی ارزش آنها 5 میلیون تومان ذکر شده است.

پس از اعتراف متهمین، دو مالخر هم دستگیر و اسپلیت‌های سرقتی با صورتجلسه به نماینده آموزش و پرورش شهرستان تحویل داده شدند. البته سارقین هم برای ادامه مراحل قانونی راهی دادسرا شدند تا به پرونده آنها رسیدگی و حکم نهایی صادر شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.