درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

کولر گازی سامسونگ ویند فری 25000 در دماتجهیز

کولر گازی سامسونگ که چندی قبل از جدیدترین محصول آن رونمایی شد، حالا اولین مدلش با ظرفیت 25000 در بازار ایران عرضه شده است.

کولر گازی سامسونگ ویند فری محصولی انقلابی از شرکت سامسونگ است که همانطور که از نامش پیداست به جدیدتری فناوری اسپلیت‌ها تحت عنوان ویند فری یا حالت سرمایش بدون باد مزاحم مجهز شده است.

در خصوص این فناوری مدرن و انقلابی باید گفت، با روشن شدن حالت ویند فری در کولرهای گازی، ابتدا دمای محیط توسط حالت سرمایش سریع به دمای مورد نظر کاربر می رسد. سپس فناوری ویند فری فعال شده و بدون ایجاد باد مستقیم و تنها از طریق خروج آرام هوای سرد از منافذ ریز روی دستگاه، دمای محیط در حالت ایده‌آل حفظ می شود.

کولر گازی سامسونگ ویند فری 25000
کولر گازی سامسونگ ویند فری 25000


از مزایای حالت ویند فری در جدیدترین مدلهای کولرهای گازی سامسونگ باید گفت، این امکان را فراهم می کند که بدن دیگر در معرض تماس مستقیم و دائمی باد سرد کولر قرار نگیرد. همچنین طراحی کولرهای گازی سامسونگ ویند فری به گونه ای است که 21هزار منفذ تعبیه شده بر روی بدنه آن سبب می شود تمامی نقاط محیط حتی گوشه‌های اتاق‌ ها به یک اندازه و متناسب با نیاز اعضای خانه خنک شوند.


کولر گازی سامسونگ ویند فری 25000


اسپلیت سامسونگ مدل ویند فری که در 4 ظرفیت 10000، 13000، 19000 و 25000 عرضه شده است در حال حاضر با ظرفیت 25000 در سایت دماتجهیز موجود می باشد. قیمت کولر گازی سامسونگ 25000 ویند فری  7,915,000 است و شما عزیزان می توانید از طریق سایت شرکت دماتجهیز سفارش خود را ثبت از داشتن جدیدترین مدل اسپلیت سامسونگ نهایت لذت را ببرید.


سایر ویژگی های کولر گازی 25000 سامسونگ ویند فری

  • مجهز به کمپرسور هشت قطبی
  • دارای فیلتر عریض برای تصفیه کامل هوا
  • دارای تایمر و سیستم شروع به کار مجدد
  •  دارای سیستم حالت خواب عمیق
  • سیستم عیب یاب خودکار که میزان مصرف انرژی را نیز به کاربران گزارش می دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.