درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

قیمت کولر گازی قاچاق؛ باند کولر گازی قاچاق در تهران منهدم شد!

کولر گازی یکی از مهمترین کالاهایی است که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قاچاقچیان قرار گرفته است. در این میان قیمت کولر گازی سبب شده بسیاری از مصرف کنندگان این وسیله ضروری به سمت خرید کولرهای گازی قاچاق کشیده شوند.

اگر شما عزیزان مخالف خرید کولر گازی قاچاق هستید، با مراجعه به سایت تخصصی دماتجهیز می توانید ضمن مقایسه ویژگی و قیمت کولر گازی از خرید کالای اصل و غیر قاچاق اطمینان حاصل کرده و از گارانتی اصل و خدمات پس از فروش بهره ببرید.

در این میان هر روزه اخباری مرتبط با دستگیری باندهای قاچاق کولر گازی به گوش می رسد که این بار خبر از دستگیری یک باند قاچاق در تهران منتشر شده است.


دستگیری اعضای یک باند قاچاق انواع کولر گازی در تهران


به گزارش خبرگزاری ایسنا، رییس کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر حرم امام روز گذشته خبر دستگیری اعضای یک باند قاچاق کولرگازی را در حوالی بهشت زهرا منتشر کرد.

سرهنگ کیانوش نظری در خصوص جزئیات این خبر به خبرنگار ایسنا گفت: یک باند پنج نفره که کار آنها انتقال کولرهای گازی بدون ثبت گمرکی از بندری در جنوب کشور به تهران بوده با تلاش ماموران کشف و منهدم شد.

به گفته ایشان، اعضای این باند برای انجام عملیات خود بزرگراه ها و جاده های اطراف بهشت زهرا را انتخاب کرده بودند با این تصور که تخلیه بار در ساعات خلوت از چشم ماموران پنهان خواهد ماند. اما گشت کلانتری متوجه اقدام آنان شده و وارد عمل شد.

سرهنگ نظری ضمن اشاره به اخذ مجوز برای دستگیری این افراد گفت: سه تن از اعضای باند هنگام بار زدن این محموله دستگیر شدند و اعتراف کردند کولرها را به قیمت 1.5 میلیون تومان از بندری در جنوب کشور خریداری کرده و قیمت کولر گازی را در تهران پنج میلیون تومان تعیین کرده و به فروش می رسانند.

ایشان در آخر گفت: این گروه از قاچاقچیان بار قاچاق را توسط خودروهای سواری و باری به تهران منتقل می کردند و از آنجا همه بار را به یک وانت دیگر تحویل می دادند. به گفته ایشان این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی و شناسایی دیگر عاملان قاچاق به پلیس آگاهی معرفی شدند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.