درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

کولر گازی گرین سرد حاره ای مناسب مناطق گرمسیری

کولر گازی گرین یکی از جدیدترین برندهای کولر گازی است که با طراحی زیبا و قیمت مناسب در کنار کیفیت و امکانات خوب توانسته قدم در بازار تهویه مطبوع ایران بگذارد.

در میان انواع کولر گازی گرین که در بازار موجود هستند، کولر گازی سرد گرین را به شما معرفی می کنیم که با قدرت خنک کنندگی بسیار عالی می تواند تابستانهای گرم و سوزان را برای شما دلپذیرتر کند.

کولر گازی گرین سرد حاره ای
کولر گازی گرین سرد حاره ای

کولر گازی گرین سرد حاره ای

این مدل از اسپلیت گرین که در ظرفیتهای 12000، 18000، 24000 و 30000 ارائه شده است با قابلیت ایجاد سرمایش مناسب برای مناطقی با آب و هوای گرم و حاره است. این سری از محصولات می توانند در مناطقی تا 55 درجه سانتیگراد دما سرمایش مطلوبی ایجاد کرده و به خوبی و بدون نقص کار کنند.

کولر گازی سرد حاره ای گرین با قدرت سرمایش قدرتمند مجهز به کمپرسور روتاری است و می تواند دمای محیط زندگی شما را تا حد مطلوبی خنک کند. همچنین دستگاه مذکور از گاز مبرد آر22 بهره می برد.

دستگاه مذکور در مقابل قدرت سرمایش خوبی که دارد بسیار کم مصرف و دوستدار محیط زیست است. برای این سری از اسپلیتهای گرین برچسب انرژی گرید بی تعیین شده است.

از دیگر ویژگیها و امکانات کولر گازی گرین حاره ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به فیلتر هوای چندگانه جهت تصفیه هوا
  • قابلیت پرتاب باد تا ۱۵ متر
  • دارای سیستم خواب راحت که منجر بع تغییرات دمایی اتوماتیک در زمان خواب می شود.
  • دارای ریموت کنترل بی سیم و صفحه نمایش مخفی که استفاده از اسپلیت را بسیار راحت کرده است.

این محصول ساخت کشور چین بوده و دارای 6 سال ضمانت کمپرسور و 2 سال گارانتی قطعات فنی توسط شرکت اصلی است که با خرید از سایت دماتجهیز می توانید از تحویل سریع و نصب رایگان به همراه 5 متر لوله رایگان و دو متر لوله درین بهره مند شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.