درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

فن کویل ساراول در شرکت دماتجهیز

فن کویل ساراول یکی از برندهای معتبر فن کویل های ایرانی است. فن کویل ساراول دارای مدل های مختلف زمینی ، سقفی و کانالی میباشد که هرکدام دارای مشخصات و مزایای منحصر به فردی است.

فن کویل ساراول با عبور هوا از میان کویل مسی حاوی آب سرد در تابستان و حاوی آب گرم در زمستان قادر به تامین هوای خنک و گرم در فصول مختلف سال میشود.

بطور معمول کسانی که عمدتا میخواهند درجه حرارت هر فضا را بطور جداگانه کنترل کنند و همچنین از انتقال و جابه جایی هوا و آلودگی بین فضاهای مختلف جلوگیری شود مورد توجه بیشتری قرار میگیرد.

ویژگی های فن کویل ساراول: طراحی زیبا و دکوراتیو همراه با عملکرد کم صدا و آرام ، دارای الکتروموتور پرقدرت و کم صدا ، موتور سه سرعته  ، دارای فیلتر هوای قابل شست و شو، نصب آسان و سریع.

یکی از مدل هایی که زیاد در بین مصرف کنندگان  مورد استقبال قرار گرفته است فن کویل های زمینی ساراول است که خود به مدل های مختلفی تقسسیم میشود.

فن کویل زمینی شیب دار ساراول یکی از مدل های فن کویل زمینی است که از طراحی بسیار زیبایی ساخته شده اند و در ظرفیت های 200 ، 300 ، 400 ، 600 ، 1000 ، 1200 عرضه میشود.

فن کویل زمینی شیب دار ساراول با کویل سه ردیفه تولید میگردد.

فن کویل ساراول

ویژگی های فن کویل زمینی شیب دار ساراول:

دارای  الکترو موتور تک فاز سه سرعته

دارای فیلتر آلمینیومی قابل شستشو

بدنه داخلی با ورق گالوانیزه

دارای عایق و تشت تقطیر از ورق گالوانیزه

دارای کویل مسی سه ردیفه

انواع مختلف فن کویل ساراول دارای 12 ماه گارانتی ساراول و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند.

در شرکت دماتجهیز میتوانید اطلاعات تخصصی ، تصاویر و ویژگی های فن کویل های ساراول را مشاهده کنید و با اطلاع کاملتر و دید بازتر محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت ها خریداری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.