درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

فن کویل ساراول سقفی بدون کابینت با پلنیوم و فیلتر

فن کویل ساراول از جمله برندهای مطرح فن کویل است که مدلهای فن کویل سقفی ، زمینی و کانالی را با بالاترین سطح کیفی به بازار تهویه مطبوع ایران عرضه می کند .
فن کویل سقفی ساراول در دو نوع مختلف فن کویل سقفی با کابینت و بدون کابینت طراحی و ارائه شده است که قصد داریم در این مطلب فن کویل ساراول سقفی بدون کابینت بپزداریم.

فن کویل ساراول سقفی بدون کابینت
فن کویل ساراول سقفی بدون کابینت


فن کویل ساراول سقفی بدون کابینت با پلنیوم و فیلتر


از ویژگیهای فن کویلهای سقفی بدون کابینت می توان به این موضوع اشاره کرد که این مدل فن کویلها مناسب برای جایی هستند که عمق نصب در سقف کاذب محدودیت دارد. در این صورت باید این نکته را در نظر داشت که در صورت انتخاب این مدل ، فیلتر فن باید جداگانه روی دریچه برگشت هوا نصب شود.
در میان انواع برندهای مختلف که فن کویل بدون کابینت ارائه می دهند، فن کویل سقفی ساراول بدون کابینت با پلنیوم و فیلتر، یکی از پرقدرت ترین و با دوام ترین فن کویلهای تولیدی شرکت ساراول محسوب می شود که بسیار مورد توجه ساختمان سازان واقع شده است.
این مدل فن کویل که در ظرفیتهای 200 الی 1200 سی اف ام تولید می شود از کویل سه ردیفه و لوله های مسی به قطر 3/8 اینچ و 14پره در اینچ برخوردار است.

از جمله ویژگیهای فن کویل سقفی ساراول بدون کابینت با پلنیوم و فیلتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• جنس بدنه و همچنین تشت آب تقطیر کویل فن کویلهای سقفی ساراول بدون کابینت ورق گالوانیزه بوده که با عایق رطوبتی در مقابل زنگ زدگی مقاوم شده است.
لازم به ذکر است قسمت بیرونی فن کویلهای فوق، پس از شستشوی چند مرحله ای با رنگ کوره ای با دوام پوشانده شده است که این فرایند عمر و دوام این محصولات را افزایش می دهد.
• دارای فیلتر هوای قابل شستشو که باعث جذب ذرات گرد و غبار شده و مانع ورود این ذرات به محیط داخل می شود.
• مجهز به الکتروموتورهای پرقدرت و بی صدا که در سه دور تند، متوسط و کند قابل تنظیم است. (دور کند برای زمان خواب و استراحت که نیاز به بی صدا کار کردن فن کویل است در نظر گرفته شده است)
• عملکرد کم صدا به دلیل عایق بندی قسمت جلوی فن کویلهای سقفی بدون ساراول


در آخر هم باید گفت کلیه فن کویلهای ساراول از جمله فن کویل سقفی ساراول بدون کابینت با پلنیوم و فیلتر دارای 12 ماه گارانتی است که می توانید از طریق سایت دماتجهیز اقدام به ثبت سفارش کرده و از خرید بهینه خود لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.