درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

کولر گازی ال جی مجهز به فناوری اسکن هوشمند

کولر گازی ال جی با وجود پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات به یکی از برندهای پرفروش کولر گازی در ایران و جهان بدل شده است .
برخی مدلهای کولر گازی ال جی از جمله کولر گازی ال جی نکست پلاس به فناوری اسکن هوشمند مجهز هستند.


کولر گازی ال جی نکست پلاس
کولر گازی ال جی نکست پلاس


فناوری اسکن هوشمند در کولر گازی ال جی


فناوری اسمارت اسکن یا اسکن هوشمند که در برخی مدلهای کولر گازی از جمله اسپلیت‌های ال جی به کار برده شده است، عملکرد کولر گازی را هدفمند کرده و در مصرف برق صرفه جویی می کند.

این سیستم به این صورت است که با اسکن هوشمند می تواند حضور افراد را تشخیص داده و دما و وزش باد را براساس آن تنظیم می کند.

حسگرهای تعبیه شده در کولرهای گازی مجهز به سیستم اسکن هوشمند به این صورت عمل می کنند که قادرند حضور و تحرک افراد را در محور 104 درجه‌ای اطراف دستگاه و تا شعاع 5 متری تشخیص بدهند و بر این اساس حالت دستگاه تنظیم شود.

بر این اساس اگر سنسورهای تعبیه شده در دستگاه تشخیص دهند شخصی در اتاق حضور ندارد، عملکرد کولر به حالت وزش معمولی باد تغییر پیدا می کند. در این حالت کمپرسور دستگاه هم خاموش شده و حالت فن فعال می شود که می تواند در مصرف برق تا میزان بسیار زیادی صرفه جویی کند.


اما در صورت حضور افراد در اتاق، کولر گازی ال جی به کمک سنسورها، محل نشستن افراد را تشخیص داده و با تنظیم حالت باد مستقیم، باد را مستقیم به کاربرد می دمد. با وزش باد مستقیم شما سریع تر احساس خنکی می کنید و مصرف برق هم تا میزان قابل توجهی کاهش می یابد.


کولر گازی ال جی نکست پلاس از جمله مدلهای مجهز به حالت اسکن هوشمند است که می توانید از طریق سایت دماتجهیز ضمن مشاهده ویژگیها و اطلاعات فنی دستگاه، خرید هوشمندانه ای را تجربه کنید و از این ویژگی منحصر به فرد نهایت لذت را ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.