درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

هود آشپزخانه مورب استیل البرز مدل 402 نگین آشپزخانه شما

هود آشپزخانه امروزه از تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ برخوردار است که علاوه بر تهویه هوا در زیباتر جلوه نمودن محیط آشپزخانه تاثیر گذار می باشد. در این میان می توانید این تنوع و رنگ را هودهای ایرانی نظیر هود استیل البرز شاهد باشید که تاکنون بی نظیرترین مدلها را طراحی و ارائه نموده است.

یکی از مدلهای برگزیده هود استیل البرز که می خواهیم به شما عزیزانی که به زیبایی و کیفیت اهمیت می دهید معرفی کنیم، هود مورب مدل 402 می باشد.

هود آشپزخانه مورب استیل البرز مدل 402

هود مورب استیل البرز مدل 402 یک مدل هود با طراحی مدرن است که چون نگینی در فضای آشپزخانه شما خواهد درخشید. این مدل هود استیل البرز از جنس استیل ضد زنگ و شیشه سکوریت مشکی با عرض 90 سانتیمتر، یک مدل هود آشپزخانه دکوراتیو زیبا و کارآمد برای نصب در آشپزخانه های مدرن امروزی می باشد.

هود آشپزخانه مورب استیل البرز مدل402
هود آشپزخانه مورب استیل البرز مدل402

علاوه بر ظاهر شیک هود، موتور قدرتمند آن دلیلی می شود که این هود مدرن را به شما معرفی کنیم. این دستگاه با بهره گیری از یک موتور قدرتمند با عملکرد کم صدا در 5 دور مختلف کار می کند که حداکثر قدرت مکش آن 720 مترمکعب بر ساعت و حداقل قدرت مکش آن600 مترمکعب بر ساعت می باشد. هود مدل 402 استیل البرز با این قدرت مکش مناسب برای نصب در آشپزخانه هایی با مساحت تا 18 مترمربع است.

اما برسیم به فیلتر دستگاه که اصلی ترین بخش هود برای جذب ذرات معلق نظیر چربی ها می باشد. فیلتر به کار رفته در هود مورب استیل البرز مدل 402 از نوع فیلتر آلومینیومی قابل شستشو می باشد که قادر است به طور کامل چربی و گردوغبار موجود در هوا را جذب نماید.

همچنین روشنایی هود مذکور توسط دو لامپ ال ای دی کم مصرف و البته پر نور تامین می شود. لازم به ذکر است کلیدهای لمسی تعبیه شده بر روی بدنه هود امکان تنظیم روشنایی و دور موتور را فراهم می نماید.

از نقاط ضعف این مدل هود باید به نداشتن کنترل از راه دور و سنسور دود و دما اشاره کرد که اگر دنبال زیبایی هستید باید این دو امکان را نادیده بگیرید.

در آخر به گارانتی هودهای استیل البرز اشاره می نماییم که تمامی این دستگاهها دارای 24 ماه گارانتی استیل البرز و 10 سال خدمات پس از فروش به همراه نصب رایگان می باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.