درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

تابستان آینده کولر گازی و آبی شما رایگان سرویس می شوند!

قیمت کولر گازی و هزینه های بالای استفاده از این وسیله هم باعث نشده است تا در تابستان داغی که گذشت هموطنان از این وسیله استفاده نکنند. از این روی در تابستان 97 به دلیل بالا رفتن بی رویه مصرف برق ناشی از استفاده شبانه روزی از سیستم های تهویه مطبوع، با خاموشی های گسترده ای در سراسر کشور روبه رو شدیم.

همین موضوع سبب شده تا مسئولان برای مدیریت مصرف برق از همین حالا برای سال آینده برنامه ریز نمایند. یکی از اقداماتی که قرار است در آستانه تابستان 98 صورت پذیرد، سرویس مجانی 6 میلیون کولر گازی و کولر آبی است.

تعمیر کولر گازی
تعمیر کولر گازی


در این راستا معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی به خبرگزاری ایرنا گفت: 6 میلیون دستگاه کولر گازی و آبی با هدف کاهش مصرف به صورت مجانی، سرویس دوره ای می شود.

برای اطلاع از قیمت کولر گازی و اسپلیت به سایت دماتجهیز مراجعه فرمایید. با خرید کولر گازی کم مصرف می توانید تا میزان زیادی از مصرف برق و هزینه های ناشی از آن بکاهید.

همایون حائری با اعلام این خبر گفت: طرح مذکور یکی از 11 برنامه وزارت نیرو برای مدیریت مصرف برق در تابستان 98 است که اکنون در اولویت شرکت توانیر قرار دارد.

به گفته ایشان بودجه مورد نیاز برای اجرای این طرح یک هزار میلیارد ریال است که از طریق منابع بودجه ای کشور تامین خواهد شد. این طرح شامل سرویس پنج میلیون دستگاه کولر آبی و یک میلیون دستگاه کولر گازی به صورت مجانی می شود تا بازدهی آنها افزایش یابد. همچنین این طرح تنها متعلق به سازمان های دولتی نیست و مشترکان خانگی نیز شامل اجرای این طرح می شوند.

گفته می شود اجرای این طرح مصرف برق در زمان اوج مصرف (پیک) را 50 مگاوات کاهش می دهد. شما نیز از همین حالا می توانید با اطلاع از قیمت کولر گازی کم مصرف اقدام به  خرید این وسیله نمایید و در کاهش مصرف برق سهیم باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.