درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

پکیج ایران رادیاتور یکی از شناخته شده ترین و پرفروش ترین برندهای پکیج شوفاژ دیواری در ایران می باشد که به دلیل تنوع، کیفیت و قیمت مناسب به این جایگاه دست یافته است.
پکیج ایران رادیاتور در انواع مختلف دیواری و زمینی تک مبدل، دو مبدل، فن دار، بدون فن، دیجیتال و آنالوگ در ظرفیت های 21000 الی 36000 بی تی یو بر ساعت تولید و عرضه می گردد که شما عزیزان می توانید از میان این همه تنوع مناسب ترین مدل را ازخریداری نمایید.

پکیج ایران رادیاتور دیواری
پکیج ایران رادیاتور دیواری


پکیج ایران رادیاتور تک مبدل و دو مبدل


یکی از اصلی ترین دسته بندی های پکیج های ایران رادیاتور مربوط به مبدل آن می باشد که شامل پکیج دو مبدل و تک مبدل می شود.
مبدل در تمامی پکیج ها از اجزای اصلی دستگاه محسوب می شود که وظیفه آن گرم کردن آبگرم سیستم گرمایشی ومصرفی است. در این میان برخی پکیج ها دارای یک مبدل بوده که به آنها پکیج تک مبدله می گویند و بعضی مدل ها دارای دو مبدل می باشند که با آنها دو مبدله می گویند.


پکیج دو مبدله ایران رادیاتور


یکی از پرفروش ترین مدل های پکیج ایران رادیاتور نوع دو مبدله است. این سری از پکیج ها از دو مبدل حرارتی یکی مبدل اصلی و دیگری صفحه ای بهره می برند که اولی وظیفه تامین آبگرم سیستم گرمایشی را به عهده دارد و دیگری وظیفه گرم کردن آبگرم مصرفی را عهده دار است.
از مزایای پکیج دیواری ایران رادیاتور دو مبدله می توان به رسوب گیری کمتر و تولید آبگرم مصرفی یکنواخت اشاره نمود.


پکیج تک مبدله ایران رادیاتور


این نوع پکیج تنها دارای یک نوع مبدل اصلی دوبل است که آبگرم مصرفی و همچنین آب سیستم گرمایش از داخل آن عبور کرده و پس از گرم شدن به رادیاتور ها انتقال داده می شود.
برای تامین آبگرم مصرفی هم هنگامی که شیر آب باز می شود، پمپ دستگاه که آب سیستم گرمایش را سیرکوله می نماید، متوقف شده و تنها آب سرد ورودی وارد مبدل می گرد. در این حالت آب مصرفی به طور مستقیم توسط شعله مشعل پکیج گرم شده و در نهایت به دست مصرف کننده می رسد.
از مزایای پکیج تک مدله می توان به استهلاک کمتر به دلیل فعال نبودن پمپ در حالت تابستانی و سریع تر بودن پروسه تامین آبگرم مصرفی اشاره نمود.

از معایب آن هم می توان به سخت تر بودن کنترل دمای آبگرم مصرفی بدلیل تماس مستقیم با سیال شعله اشاره کرد که دمای آبگرم حین مصرف را تا حدودی دچار نوسان می نماید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.