درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

پکیج و انواع آن با بهترین قیمت ها در دماتجهیز

پکیج : در گذشته برای تامین آب گرم مصرفی از موتورخانه استفاده میشد که در زیرزمین ساختمان ها قرار داشت . هزینه بالای نصب و نگهداری موتورخانه، اشغال فضای گسترده ای از ساختمان ، و مشکلاتی مانند خرابی موتورخانه که باعث میشد کل واحد های ساختمان دچار مشکل برای تامین محصولات گرمایش شوند و .... باعث شد که دیگر در این روزها کمتر ساختمانی موتورخانه را وسیله تامین گرمایش مورد استفاده قرا دهد. به طور کل استفاده از پکیجهای دیواری یا زمینی راهی برای کنترل کردن هزینه های خانوار میباشد.

امروزه پکیج جایگزین موتورخانه ها شده است که علاوه بر اشغال فضای کمتر هزینه های تهیه و نگهداری کمتری برای آن ها لازم است . پکیج دستگاهی است با ابعاد کوچک که در آشپزخانه یا در بالکن به دیوار نصب میشود و میتواند آبگرم مصرفی و آبگرم مورد نیاز برای رادیاتور های گرمایشی را به صورت جداگانه تامین کند.

پکیج

مزایای استفاده از پکیج

  • اشغال فضای کم برای نصب
  • آب با شیب یکنواخت تری گرم میشود
  • پایینتر بودن هزینه های نصب و نگهداری
  • حجم لوله کشی کمتر به دلیل نصب در واحد ها و مستقل شدن آنها از هم
  • بازدهی بالا

پکیجهای دیواری

پکیجهای دیواری مخزن ندارند و تنها با لوله کشی در اطراف مشعل باعث گرم شدن آب میشوند. پکیجهای دیواری معمولا به دو صورت فن دارو بدن فن وجود دارند که نوع فن دار از لحاظ ایمنی گزینه مناسبتری برای انتخاب میباشد.

پکیجهای زمینی

برای تامین گرمایش شوفاژ و آبگرم بهداشتی میتوان از پکیجهای زمینی استفاده کرد. پکیجهای زمینی بر اساس محیطی که استفاده میشوند در مدلهای مختلف چگالشی ، مخزنی و مبدلی تولید میشوند.

از پرفروش ترین پکیجهای ایرانی میتوان به پکیج ایران رادیاتور ، پکیج بوتان  و از پرفروش ترین های خارجی میتوان به وایلانت و بوش اشاره کرد

در سایت فروشگاهی دماتجهیز اطلاعات و قیمت های تضمین شده پکیجها جهت برخورداری از حس خوب خرید بهینه و هوشمند در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.