درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

درباره محصولات دماتجهیز

با سیستمهای تهویه مطبوع ، گرمایشی و برندهای مختلف بیشتر آشنا شوید

کولر گازی 24000 ایران رادیاتور پرفروش ترین اسپلیت ایرانی

کولر گازی 24000 ایران رادیاتور یکی از پرفروش ترین مدل های کولر گازی ایرانی است که هموطنان عزیز به دلیل ظرفیت و قیمت مناسبی که دارد آنرا خریداری می نمایند.

کولر گازی با ظرفیت سرمایشی 24000 به خوبی می تواند اتاق هایی با مساحت 34 تا 45 متر مربع را پوشش دهد که این دقیقا متراژ دفاتر کار، کلینیک ها و مطب های پزشکی است. از این روی افراد بسیاری داوطلب خرید اسپلیت 24000 ایران رادیاتور هستند؛ تنها به این دلیل که دارای امکانات و قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با سایر برندهای کولر گازی می باشد.


کولر گازی 24000 ایران رادیاتور

کولر گازی ایران رادیاتور 24000 با قابلیت ایجاد سرما و گرما در طول سال می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در اتاق هایی که فاقد سیستم گرمایشی هستند این مدل کولر گازی ایران رادیاتور انتخاب بسیار کاربردی ای محسوب می شود.
اسپلیت 24000 ایران رادیاتور با وجود اینکه یک مدل کولر گازی اینورتر محسوب نمی شود دارای مصرف برق بسیار کمی بوده و برای آن برچسب انرژی گرید A تعیین شده است.

این مدل اسپلیت ایران رادیاتور با بهره گیری از کمپرسور روتاری و گاز مبرد R410a کاملا قابل مقایسه با برندهای مطرح خارجی است. شما با هزینه ای بسیار کمتر می توانید یک مدل کولر گازی 24000 ایرانی بسیار با کیفیت را خریداری کرده و از هوای مطبوع محیط کار و زندگی خود نهایت لذت را ببرید.

امکانات کولر گازی 24000 ایران رادیاتور


• مجهز به اواپراتور و کندانسور GOLDEN FIN مقاوم در برابر خوردگی
• مناسب برای مناطق با آب و هوای معتدل با دمای 7- الی 43 درجه سانتی گراد
• کمپرسور روتاری GMCC ساخت کمپانی TOSHIBA
• مجهز ریموت کنترل
• دارای نصب رایگان به همراه 5 متر لوله مسی رایگان
• 18 ماه ضمانت قطعات فنی و 5 سال ضمانت کمپرسور

شما عزیزان برای خرید این مدل کولر گازی ایرانی با ظرفیت 24000 می توانید به سایت دماتجهیز مراجعه فرمایید و از تحویل سریع، نصب رایگان و گارانتی اصلی بهره مند شوید. در ضمن می توانید قبل از خرید، کولر گازی 24000 ایران رادیاتور را با سایر مدل ها مقایسه کرده و با خیال آسوده خرید خود را ثبت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.